قرآن ناطق(عج)

24 - تقیه ، اهل سنت ، لعن

نویسنده : مهندس حسین رأفتی

تقیه ، اهل سنت ، لعن ( 1393/06/15 ) وظیفه عملى یك مسلمان چیست؟ در دهها آیه قرآن از اول سوره بقره كه به سبك تمام كتب علمى ابتدا اصطلاحات استفاده شده در كتاب را خود تعریف میكند( كافر عقیدتى در قرآن كیست و نیز فاسق، متقى، ...) تا آیاتى كه نام و اسم را در اعتقاد به خدا بى اعتبار دانسته و به فرمول هاى اعتقادات واقعى اشاره میكند و تا آیاتى كه مردم سراسر دنیا را به وحدت براى تنها پیروى از خدا و نه هیچ انسان دیگرى فرا خوانده ... امام علی ع مخالف کشته شدن عمر . امام علی ع مخالف خلیفه کشی .

تقیه ، اهل سنت ، لعن   ( ۱۳۹۳/۰۶/۱۵ )

 

با استفاده از قرآن و روایات و نیز ریاضیات عقلى میتوان اثبات کرد بالاترین جنایت در حق بشریت توسط خلفا ی اول و دوم انجام شد

بزرگترین غصب تاریخ ، حاشیه بردن حاکم الهى، قتل فاطمه زهرا( س) ، دین آخر خدا را در اختیار گرفتن، موجب شده میلیاردها انسانى که بعد از پیامبر اکرم در پنج قاره بدنیاآمده اند از تفکر اصیل ( اصول دین) و روش و سبک زندگى صحیح ( فروع دین) محروم بشن.

لذا بالاترین تنفر ما بین تمام مخلوقات خدا بى شک به خلیفه اول و خصوصا دومى است. و عمیق ترین لعن ما و یقینا بالاترین عذابهاى الهى براى این دو نفر است.

اما وظیفه عملى یک مسلمان چیست؟ در دهها آیه قرآن از اول سوره بقره که به سبک تمام کتب علمى ابتدا اصطلاحات استفاده شده در کتاب را خود تعریف میکند( کافر عقیدتى در قرآن کیست و نیز فاسق، متقى، …) تا آیاتى که نام و اسم را در اعتقاد به خدا بى اعتبار دانسته و به فرمول هاى اعتقادات واقعى اشاره میکند  و تا آیاتى که مردم سراسر دنیا را به وحدت براى تنها پیروى از خدا و نه هیچ انسان دیگرى فرا خوانده بلکه دستور به مومنین میدهد  و تا آیاتى که بجاى مومن ، از کلمه مستضعف استفاده میکند  ، نشان میدهد اقلیت بسیار کم تعداد   مومنین وارسته و روشنفکر( شیعه واقعى) رسالت بزرگى در نجات و سعادت کل انسانها دارند.

امروز میلیاردها انسان در پنج قاره جهان همدرد ما در زیر سلطه فکرى ، فرهنگى ، اقتصادى و.. بودن نظام خشن بزک کرده زر و زور و تزویر هستند.

واقعا ما نود و نه درصدیم. این نه به اعتبار اسامى است که یکى بگوید من شیعه ام یا سنى یا مسیحى و یا یهودى.

نظام سلطه کل مردم دنیا را در هر کشور به گونه اى به خدمت گرفته و یا با بى رحمى به تباهى میراند.

بعد از قرآن به روش زندگى پیامبر مى پردازیم. پیامبر غریب وبزرگمان چگونه استراتژى اصلى جهانى خود را با تحمل منافقین کثیفى مثل دو خلیفه که براى ثانیه اى ایمان نیاورده بودند رها نکردند. درگیرى داخلى درست نکردند تابا کم فرهنگ ترین مردم بزرگترین تمدن و تفکر بشرى را براى تا آخر هستى معرفى کنند.

این مردمى که پیامبر ٢٣ سال زحمت کشیدن و تشکل دادن و صدها بار جایگاه امیرالمومنین را معرفى کرده و در غدیرخم در اجتماع بین المللى پیمان گرفتند بعد از رحلت ایشان چند نفر پاى کار ازجان و دل داشتن؟

بعد از سنت نبوى در محبت به مردم و تحمل آنها و نرادن ایشان براى رسیدن به هدف ابلاغ دین خدا به تمام مردم دنیا در تمام اعصارو زمانها، به روش امام على( ع) با مردم و این خلفا میرسیم.

اگه من و شما بودیم و کوچکترین اهانتى به حضرت فاطمه میدیدیم دین و دنیا و خدا را زیر پا گذاشته و براى نابودى متعرض جان میدادیم. ما که معرفت ناچیزى ازدریاى عظمت و قرب فاطمه( س) داریم.

 

اما على و پیامبر که تنها ایشان فاطمه را میشناسند چرا و چگونه دستور به صبر و تحمل شخصى خود و مومنین میدهند. بزرگى و عظمت امام على از بدر و خیبر بالاتر در صبر بر دیدن کثافتهاى دنیا پرستى است که جلوى چشم ایشان موجبات شهادت بى بى رو فراهم میکنن. بعد از امام تقاضا میکنن براى دلجویى فاطمه قبل از شهادت به منزل على بروند!!! غربت مظلومیت عظمت و صبر على چقدر است؟؟؟؟؟؟

 

٢۵ سال امام على براى تداوم رسالت جهانى و ابدى پیامبر نه تنها با خلفا مبارزه نکردن و نه تنها کناره گیرى و خانه نشینى نکردن بلکه در کنار اثبات حق حاکمیت الهى توسط خودشان براى همه مردم، یار کمک و مشاور عالى امین حکومت بودند.

 امام علی ع مخالف کشته شدن عمر :

به نهج البلاغه مراجعه فرمایید. به مشاوره هاى سیاسى ، نظامى و استراتژیک امام به حاکمان غاصب حکومت اسلامى که در تاریخ ذکر شده. به تلاش حضرت براى قدرت همین پایه ها و انسجام جامعه به قیمت سلامت خلیفه. امام على ( ع) به عمر ، بعد از فتوحات زیاد میفرمایندمرکزیت فرماندهى را خیلى رها نکرده به خط مقدم بروى زیرا شاکله نظام باید حفظ شود.

 امام علی ع مخالف خلیفه کشی :

براى جریان عثمان در نهج البلاغه امام ضمن توصیف ماجراها میفرمایند آنقدر مثل شتر آبکش در رفت و آمد براى میانجیگرى نجات عثمان تلاش کرده و از خود مایه گذاشتم که ترسیدم نزد خدا نافرمان باشم!!!

 

امام باخلیفه کشى و اساس جامعه اسلامى را متلاشى کردن سخت مقابله کردند.

اهل سنت نقل میکنند عمر هفتاد بار گفت اگر على نبودلهلک عمر.

فعلا خلاصه کنم زندگى تمام امامان ما در کنار مردم غیر شیعه بوده و به شیعیان آموزش دادند چگونه وبا چه استراتژى بامردم دنیا عمل کنند. نه تنها کوچکترین بغضى از مردم( سنى ها) نداشته باشند بلکه چگونه با مهربانى و محبت و احسان کم کم کلام حق را به ایشان برسانند.

جملات مشهور از امام صادق و امام رضا( ع) در این زمینه ها داریم. تقیه را اگه دنیا دوستان اشتباه براى من و شما تعریف کردن به دستورات این امامان و رفتار عملى ایشان مراجعه کنیم.

mokhtalef (21)

تقیه بالاترین تکنیکهابراى آزادى و نجات انسانها و مبارزه با دشمن اصلى و نظام سلطه است.

جمله بزرگى امام صادق( ع) دارند: کسى که تقیه ندارد دین ندارد.

 

تقیه بزدلى و سر در لاک خود فرو بردن نیست. تقیه مبارزه هوشمندانه چون امیرالمومنین و امام صادق( ع) است.

تقیه روشنفکرى در دشمن شناسى است.

نمونه هاى معاصر ما یکى مرحوم علامه عسکرى است. کتب ایشان دررسوا کردن پایه هاى اهل سنت و تحلیل بسیار علمى تاریخ اسلام بى نظیر است. ولى آنچنان با ادب و مستدل و علمى بحث میکنند که تقدیر علما اهل سنت و دانشگاه الازهر را هم در یافت میکنن.

یا علامه امینى در مجموعه بى نظیر الغدیر.

یا عملکردوبیانات ایه الله سیستانى در دهه اخیر در عراق.

و از همه بالاتر تفکر و حرکت امام خمینى در دفاع از دین خدا.

 

٢۵ سال امام على براى تداوم رسالت جهانى و ابدى پیامبر نه تنها با خلفا مبارزه نکردن و نه تنها کناره گیرى و خانه نشینى نکردن بلکه در کنار اثبات حق حاکمیت الهى توسط خودشان براى همه مردم، یار کمک و مشاور عالى امین حکومت بودند.

تمام راههاى اتمام حجت و اثبات قطعى حقانیت خود براى مدیریت مردم را به همراه حضرت فاطمه زهرا عمل کردند. راه نباید در طول تاریخ گم شود. چه غربت و مظلومیتى که دو حجت الهى به در خانه هاى انصار و مجاهدین بروند و بایادآورى سفارشات پیامبر و خصوصا غدیر ، مردم را به یارى دین خدا بخوانند

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید