قرآن ناطق(عج)

48 - خامنه ای از ما هستند

نویسنده : مهندس حسین رأفتی

یک ربع قبل ، آقا در ماشین هستند . ما درب میزنیم و میگوییم آقا می خواهند تشریف بیاورند منزل شما و یک سلام و علیکی با خانواده شهید نمایند . یکبار رفتیم درب خانه دو شهید ، من خودم رفتم دیدم درب باز است و آب و جارو کرده اند . درب زدم ، مادر شهید آمدند دم درب و گفتند : آقا کو ؟ گفتم : کدام آقا ؟ گفت : رهبرم کجاست ؟ گفتم : شما از کجا می دانید ؟

آیه الله خامنه اى ، از زبان بزرگان :

حجت الاسلام صدیقی :

اگر این حرف را اینجا نزنم ، پس کجا بزنم ؟ می دانم حضرت آقا راضی نیستند ولی ما موظفیم که بگوییم.

مرحوم آیت الله احمدی میانجی ازعرفای زمان و از شاگردان آیت الله بهجت(ره) بودند. ایشان به محضر امام زمان(عج) شرفیاب شده بودند ، در یکی از تشرفات گفتند که از امام زمان در خصوص رهبری آقا سید علی سوال کردم :

آقا! نظرتان در مورد ایشان چیست؟

امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) فرمودند: ایشان از ما هستند .

سخنرانی در بیت رهبری ، مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها (۲۸/۲/۸۹)

آیت الله بهجت(ره): من (برای رهبری) بهتر از ایشان (آیت الله العظمی خامنه ای) سراغ ندارم.

در سفر مقام معظم رهبری به قم آیت الله بهجت نیز آمدند بین جمعیت و فرمودند: اگر مردم می دانستند که استقبال این سید چقدر ثواب دارد هیچ کس در خانه نمی نشست.

علامه حسن زاده آملی: من یک میکرون در آقای خامنه‌ای، غل و غش یا ناخالصی ندیدم – تقدیم می‌دارم این اثر نمونه دوران را به یگانه دوران، حضرت آیت الله معظم،جناب خامنه‌ای کبیر.

آیت الله بهاءالدینی در سال ۶۵ فرمودند : خیلی ها دارند برای ولایت تلاش می کنند ولی ولایت منحصراً برای سید علی خامنه ای است.

آیت الله وحید خراسانی: این سید (آیت الله خامنه ای) تنها است ،او را کمک کنید – ایشان همه حرف هایشان درست است

آیت الله سیستانی : به آیت الله خامنه ای بگویید که من هرشب به شما دعا میکنم.

حجت الاسلام دانشمند : اگر من از مظلومیت رهبر بگویم شاید دلتان خون بشود ، خیلی مظلومند ایشان .

این موضوع را من با یک واسطه می گویم . با یکی از محافظ های آقا در حرم امام رضا روبروی ضریح ، دو به دو با هم بودیم .

گفتم از آقا چه خبر ؟

میگفت ما روزهای دوشنبه ، ( این را میگفت و گریه میکرد ) می رویم سرکشی میکنیم به خانواده شهدا . آقا می فرمودند به خانواده شهدا نگویید که ما می آییم که به زحمت نیافتند .

یک ربع قبل آقا در ماشین هستند ما درب میزنیم و میگوییم آقا می خواهند تشریف بیاورند منزل و یک سلام و علیکی با خانواده شهید نمایند .

یکبار رفتیم درب خانه دو شهید ، من خودم رفتم دیدم درب باز است و آب و جارو کرده اند . درب زدم ، مادر شهید آمدند دم درب و گفتند : آقا کو ؟

گفتم : کدام آقا ؟

گفت : رهبرم کجاست ؟

گفتم : شما از کجا می دانید ؟

شروع کرد به گریه کردن ، گفت دیشب خواب بچه هام را دیدم ، بچه ها آمدند گفتند خوش بحالت ، فردا سید علی می خواهد بیاید خانه تان .

به اینجا که رسید ، مقام معظم رهبری هم رسیدند به درب خانه .

بعد مادر شهید گفت من خواب دیدم که امام هم تشریف آوردند و گفتند فردا آقا سید علی آقا می خواهند بیایند ، ما هم تبریک می گوییم . و یک مطلبی هم امام فرمودند و پیغام دادند که من به شما بگویم .

مقام معظم رهبری فرمودند چه پیغامی ؟

مادر شهید گفتند : امام فرمودند سلام ما را به آقا سید علی آقا برسانید و به ایشان بگویید اینقدر از خدا طلب مرگ نکن ! فرج نزدیک است ان شاءالله ….. آقا خیلی گریه کردند .

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید

لیست مقالات مرتبط