قرآن ناطق(عج)

57 - رییس جمهور آرژانتین در سازمان ملل- ۲۰۱۴

نویسنده : مهندس حسین رأفتی

بخشی از سخنان کریستینا فرناندز رییس جمهور آرژانتین در سازمان ملل که ناگهان اکثر خبرگزاریها سخنان اورا که بصورت زنده پخش می شد قطع کردند: - حزب الله در زمانی در لیست تروریست ها گذاشته شد وبعد معلوم شد که حزب بزرگی هست ..! - ایران را بعد از بمب گذاری سفارت اسراییل در بیونس آیرس متهم کردید و تحقیقات ما نشان داده که ایران هیچ دستی در این کار نداشته است ..!
رییس جمهور آرژانتین در سازمان ملل
 
بخشی از سخنان کریستینا فرناندز رییس جمهور آرژانتین در سازمان ملل که ناگهان اکثر خبرگزاریها سخنان اورا که بصورت زنده پخش می شد قطع کردند:

یک سال پیش این جا جمع شدیم و رژیم بشار اسد را تروریست تلقی می کردید و مخالفانش را انقلابی، امروز هم برای نابود ساختن این انقلابی ها دور هم جمع شدیم که بعدا معلوم شد که آن ها تروریست هستند.

حزب الله در زمانی در لیست تروریست ها گذاشته شد وبعد معلوم شد که حزب بزرگی هست ..!

ایران را بعد از بمب گذاری سفارت اسراییل در بیونس آیرس متهم کردید و تحقیقات ما نشان داده که ایران هیچ دستی در این کار نداشته است ..!

دستور جنگیدن با تروریسم القاعده را بعد از ۱۱ سپتامبر صادر کردید و رفتید به این بهانه در عراق وافغانستان هر کاری دلتان خواست انجام دادید و هنوز این دو کشور از این تروریسم به شکل اساسی شکایت داشته ورنج می برند

پیدا بود که غزه دارد بمباران می شود و جنگی که اسراییل راه انداخته است هولناک است و تعداد زیادی فلسطینی کشته شدند با این حال شما به موشک هایی که در اسراییل منفجر می شد وخسارت جدی ایجاد نمی کرد فقط اهمیت می دادید!!

امروز اینجا جمع شدیم تا دستور بین المللی در مورد مجرم بودن داعش وجنگیدن با آن صادر کنیم در حالی که داعش حمایت شده ی کشورهای معروفی است وشما آن را می شناسید و دوست کشورهای اعضای بزرگی در این سازمان است

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید