قرآن ناطق(عج)

6 - مسیر هسته ای ایران – ۶ (نمره به تیم مذاکره )

نویسنده : مهندس حسین رأفتی

نمره شما به تيم مذاكره كننده چیست ؟ 1393/09/15 با توجه به انتقاداتى كه به مذاكرات توسط مثلا آقاى نبويان يا غضنفرى ميشود ، در مجموع به نظر شما "نمره تيم مذاكره كننده ( بچه هاى انقلاب ) چند است؟ "

نمره شما به تیم مذاکره کننده چیست ؟          ۱۳۹۳/۰۹/۱۵

با توجه به انتقاداتى که به مذاکرات توسط مثلا آقاى نبویان یا غضنفرى میشود ، در مجموع به نظر شما “نمره تیم مذاکره کننده ( بچه هاى انقلاب ) چند است؟ ”

 

پاسخ :

١- آقاى نبویان ، خود جزئى از آرایش جنگى تکنیکال مذاکرات هستند. مانند سناتور منندز ، رییس کمیته روابط خارجى سناى آمریکا ، که سخنان اخیرش را نقل کردم. مجلس شوراى اسلامى ما باید مدام مواضع و خواسته هاى حق و قانونى ما را فریاد بزند. و نباید هیچ گاه از قانون جنگل ظالمانه حاکم بر روابط دنیا اعلام رضایت کند.

این قانون واقعا و به تمام معنا جنگلى ، یک شاخصه هاى اضافى متفاوت با جنگل هم دارد ، و آن از مافیاى رسانه اى صهیونیست ها نشأت میگیرد و نیز حرفه اى شدن خود درندگان !

نظام سلطه تمام جنایات عجیب و غریبى که در سراسر عالم میبینید علیه مردمش انجام میدهد ، و خود ظلم هاى زیادى که علیه مردم ما انجام داده ، تماما با ظاهرى آراسته و با هزار تکنیک ، دروغ و فریب ، حتى زیبا، به ” مردم ” دنیا ارائه میدهد.

در این امر ، دموکراتها از جمهورى خواهان ، حرفه اى ترند. و به اصطلاح ما ، با پنبه و دیالوگهایى زیباتر سر میبرند ! ولى به لطف خدا ، اصل عدالت خواهى  در نهاد انسان است و بزرگترین موج جهانى آن را در عصرجدید خمینى کبیر ، به راه انداخت ، بیدارى متفاوتى را رقم زده است ، که دیگر خاموش شدنى نیست.

٢-  بحث هاى هسته اى مطرح شده در گروه ، براى کاهش سطح مطالبات به حق مردم نیست. خود سطح مطالبات مردمى و دانشجویى ، یک پارامتر مهم در جنگ مذاکرات میباشد.

ولى باید روشنفکران ، تحلیل صحیحى از نقاط ضعف و قوت داشته باشند. از کدام جبهه ها بیشتر ضربه خوردیم ؟ آنالیز دلایل و ریشه هاى آسیب پذیرى را هر چه دقیق تر بدانیم ، تکلیف خودمان را براى تقویت جبهه حق شفاف خواهیم کرد. این بصیرت ، لازمه حرکات هوشمندانه و فریب نخودن از دشمن است.

وظیفه هر پیرو امام عصر عج ، آشنایى با کلیات صحنه بین الملل است. وظیفه ما طبق قرآن و دستورات معصومین ع شناخت دوست و دشمن و ” عبرت ” گرفتن صحیح از وقایع است. تاریخ مرتبا و زود به زود تکرار میشود و شاید شما فردا در تیم دیپلماسى کشور قرار گرفتید ! امروز باید درست دید و درست تحلیل کرد.

٣- در این گروه ، هدف را در ارائه مطالب و رفع شبهات نگذاشتیم. بلکه روش شناسى و فراگیرى و تمرین نحوه برخورد با سوالات و مطالب. آن هم نه فقط در بستر فضاى مجازى ، بلکه در صحنه هاى مختلف زندگى.

ما در گروه ، هم افزایى علمى و مهمتر مشق متودولوژى رفع فتنه و شبهه میکنیم. واکسینه شدن اعضاء براى مواجهه با مطالب مختلف به نام علمى ، دینى ، سیاسى و .. و قدرت نقد و تحلیل .

باور کنید خیلى بده سرمان کلاه بگذارند! چقدر تا کنون جامعه اسلامى از ” جهل ” صدمه دیده ؟ اصولا فتنه در شرایط عدم تعقل صحیح ( جهل) رشد میکند. متدینین ما چرا باید فتنه هاى انگلیس خبیث را در مذهبمان به عینه نبینند؟ چرا باید در قم مرجع تقلید و در شهرها مدارس علمیه اینچنینى  داشته باشیم ؟ چرا باید همه ساله شاهد رفتار و اعمال و گفتار سخیف و تفرقه افکن آنها و انحراف افکار از دشمنان واقعى امام زمان عج و مردم دنیا باشیم ؟

براى ایجاد همین مجال ،در شرط اول عضویت گروه ، اعتقاد به اهداف گروه را آوردم ، و منحرفین و مروجین ضلالت که اگر هزار دلیل و برهان هم بشنوند ، ذره اى تجدیدنظر نمیکنند را ( به دلیل باز داشتن گروه از برنامه هاى آموزشى اصلى ) خارج کردم.

۴- مذاکرات هسته اى پیشانى جنگ و تابلوى آن است. بدیهى است در هر مقطع زمانى ، شایسته ترین ها را براى خط مقدم دیپلماسى انتخاب کرده و وظایف مشخصى به آنها محول میکنیم. اتاق فکر این جنگ ، شوراى عالى امنیت ملى است. و مطمئنا زیر نظر رهبرى عزیز.

لذا مسائل اصلى کشور را در قواره کلان نگاه کنید. و از حصر تفکر جناحى و شخصیتى خود را نجات دهید.

شاخص ما رهبرى هستند که به لطف خدا و حضور و فعالیت و تابش رحمت امام زمان عج ، مستظهر هستند.

وقتى هدف شما تقویت دین خداست ، خود خدا یاور شماست.

اطلاعات ما محدود به صدا و سیما و رسانه هاست ، که از لحاظ دیتا کافى است. وظیفه ما آنالیز صحیح است. واقعا نمره دادن به افراد و حتى تیم ، کار ما نیست. ولى میدانیم در کلیات ، عملکرد تیم فعلى بسیار عالى بوده و تا این لحظه ثمرات بزرگى به بار آورده است. در نیمه جنگ نیز مسئولین نمیتوانند خیلى از مطالب را بیان کنند. چرا که بیانات ما خواسته یا ناخواسته خود بخشى از جنگ است.

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید