قرآن ناطق(عج)

17 - ولایت فقیه – اثبات عقلى

نویسنده : مهندس حسین رأفتی

ولایت فقیه - اثبات عقلى ( 1393/05/24 ) مدیریت مؤمنین وهدایت انرژى ها و توان و ثروت آنها، رشد و ارتقا سطح علمى ، فكرى، دفاعى ، تكنولوژى، بهداشتى، رفاهى،.. در زمانغیبت امام عصر( عج) چگونه باید باشد؟ وقتى حضرت معصوم غایب هستندراه حمایت سیستماتیك از دین خدا چیست؟ در یك زمانهایی این یك بحث تئوریك بود. ولى امروزه دوست و دشمن این نحوه تشكل و قدرت رو چشیده.

ولایت فقیه  –   اثبات عقلى     ( ۱۳۹۳/۰۵/۲۴ )

مدیریت مؤمنین وهدایت انرژى ها و توان و ثروت آنها، رشد و ارتقا سطح علمى ، فکرى، دفاعى ، تکنولوژى، بهداشتى، رفاهى،.. در زمانغیبت

 امام عصر( عج) چگونه باید باشد؟ وقتى حضرت معصوم غایب هستندراه حمایت سیستماتیک از دین خدا چیست؟

در یک زمانهایی این یک بحث ،تئوریک بود. ولى امروزه دوست و دشمن این نحوه تشکل و قدرت رو چشیده.

در لبنان شیعیان در چهل سال قبل چگونه بدست چند غیور دینى مثل چمران و صدر از بى سوادى و فقر و ضعف تبدیل به قدرت امروز شده اند؟

اگه به اصل بدیهى ضرورت تشکل و فعالیت مؤمنین در زمان غیبت اعتقاد دارید، بعد مسئله مدیریته که علمى جهانیه.

در روش مدیریت پیامبر اکرم ص ، در آیه دستور به مشورت قرآن ، مشخصه که در هر امر دسته جمعى نیاز به همراه کردن فکر و دل و قلب زیر مجموعه دارید. بعد از همفکرى و همراهى ، مدیر خود حرف آخر رو میزنه و بدون پرت انرژى همگام میشن.

همه مؤمنین در یک سنگرن. یکى که شایسته تره مدیر میشه. نه در فکر بسته است نه مشورت نه بحث. همه اینها نشان از شاداب بودن و تصمیم براى کمک به اهدافه. ازهمه اینها دشمن نگرانه. دشمن دوس داره داخل سنگر بى تفاوت و بى انگیزه ، تواناییها هدر بره. سرگرمى بجاى تحقیق. بازى بجاى علم.

تمام این نشاط و شور مشارکت ،منافى کات کردن مدیر در تصمیم نهایی نیست. در هیچ کجاى دنیا.

در روش اسلامى اگه حتى دو نفر با هم همسفر میشید میفرمایند همان ابتدا یک نفر رئیس انتخاب بشه. این مدیریتى شناخته شده براى نفع همه است.

دستور قرآنى  وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ .. تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُم‏  رو چگونه باید عملیاتى کرد؟

در هر زمینه اى عقلا قویترین رو انتخاب میکنن. وبدون مدیریت به هدف قدرت دین خداو نجات مردم دنیا شدنى نیست.

لذا میبینید رهبرى غیر الهى( طاغوت) انرژى ملت رو براى اهداف شیطانى خرج میکنه و نتیجه اش فساد و تباهیه. زیرا اهداف منافع بخشهایی خاص است. ولى رهبرى الهى دنبال خوشبختى همه است.

نود و نه در صد کار توسط همین امت باید انجام بشه. سیستم مدیریت ، انرژی ها رو کانالیزه میکنه، شتاب میده، از انحراف کنترل میکنه.

واین معجزاتى که در این چهل سال در دنیا میبینیم حاصل غیور مستضعفینى بوده که از ذلت و تحقیر نظام سلطه به تنگ آمده و حرکت و قیام کردن.

قدر بدونیم ، خود و نزدیکانمان رو قوى کنیم و بدونیم در جنگى تمام عیار با نظام سلطه و منافعش در تمام دنیا تکرار میکنم تمام دنیا هستیم.

شاید سن شما کمتر از حدى باشد که حس تحقیر ملت که هیچ چیزتان را خودتان درست نمیکنید را نچشیده اید.سى سال پیش رامطالعه کنید. خیلى دور نیس. تقریبا تمام آیتم هاى ساخت از فولادگرفته تا کاغذ دیوارى وارداتى بود. جلوتر بروید شصت سال قبل که پول نفت نبود مردم حداقل اطعمه و البسه را داشتن. اکثرا بدون کفش.

امروز رو مطالعه کنید. از رتبه ١۵ تولید علم جهان( بالاتر از کل فدراسیون روسیه) تاتولیدوحتى صادرات ما یحتاج وتا پنجاه میلیارددلار صادرات غیر نفتى.

مردم کشورهاى اروپایی استقلال سیاسى و شجاعت این مردم را تحسین میکنند.

مطمئنم بعضی در گروه ، از قبل از آزادى ملت اطلاعات درستى ندارن. کلمه فساد و تباهى بهترین تعبیره.

مسیر حرکت رو به سعادت نبود. برایند زحمت و ثروت مردم کمک به تقویت دین خدا نبود. تموم لذت زندگى ما اینه که تلاش شبانه روزیمون مرضى خدا و در جهت نفع مستضعفین باشه.

در پاکترین مسیرها هم باید از مشکلات و انحرافات و فساد مدام خود را تصفیه کنیم. تک تک ما براى پاکى روح و فکر وهدف باید همیشه دغدغه داشته باشیم.

دستور قرآنى و اعدو لهم مااستتعتم من قوه و من رب رباط الخیل .. ترهبون به عدوالله و عدوکم رو چگونه باید عملیاتى کرد؟

در هر زمینه اى عقلا قویترین رو انتخاب میکنن. وبدون مدیریت به هدف قدرت دین خداو نجات مردم دنیا شدنى نیست.

باید روشهاى همافزایی قدرتمان را تکامل بدیم. از افتخارات بزرگى که به برکت روح بلند امام راحل برایمان بستر سازى شده بهترین استفاده رو ببریم.

 

نتانیاهو در مصاحبه با نیویورکر، می گوید؛

به هر سو می نگرم، خمینی و خامنه ای را می بینم که پشت مرزهای اسرائیل(!)خیمه زده اند.

امروز میخواهم خطر پیچش تاریخ به نفع ایران را گوشزد کنم.

خامنه ای از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه ی جبل الطـــارق

در مراکش را به لرزه انداخته و ملتها را به سوی خود جــلب کرده است.

 

ضعفهاى درونى اطرافیان رو از فرزند گرفته همسر ، قوم و خویش، همکار، .. با امید با امید به یارى خدا و پیروزى قطعى دین خدا تا میتوانیم بر طرف کرده و بدانیم پیامبر مظلوم و غریبمان با بدترین مردم و همراهان دین نهایى خدا را بنیان گذاشت.

نود و نه در صد کار توسط همین امت باید انجام بشه. سیستم مدیریت انرژی ها رو کانالیزه میکنه، شتاب میده، از انحراف کنترل میکنه.

واین معجزاتى که در این چهل سال در دنیا میبینیم حاصل غیور مستضعفینى بوده که از ذلت و تحقیر نظام سلطه به تنگ آمده و حرکت و قیام کردن.

قدر بدونیم ، خود و نزدیکانمان رو قوى کنیم و بدونیم در جنگى تمام عیار با نظام سلطه و منافعش در تمام دنیا تکرار میکنم تمام دنیا هستیم.

همه مؤمنین در یک سنگرن. یکى که شایسته تره مدیر میشه. نه در فکر بسته است نه مشورت نه بحث. همه اینها نشان از شاداب بودن و تصمیم براى کمک به اهدافه. ازهمه اینها دشمن نگرانه. دشمن دوس داره داخل سنگر بى تفاوت و بى انگیزه ، تواناییها هدر بره. سرگرمى بجاى تحقیق. بازى بجاى علم.

واین نشاط گروه در بحث پیرامون مدیدیت جامعه اسلامى در این موقع شب خود ستودنى است.

بدانیم اصل دین اصول دین آن است. تمام فقه اسلامى و رساله ها با شرافت و ضرورتى که دارن نحوه زندگى است و نه تفکر و ایده زندگى. جهان بینى ما اصول دین ما هستن.

کرامت انسانها در سراسر دنیا هدف اصلى دین خداست. مردم دنیا در اروپاو آفریقا و آسیا و آمریکاى لاتین که طعم تلخ تحقیر و ظلم آمریکا رو میچشن و انشاءالله در ظهور امام عصر کمک ایشون در مبارزه با تباهى و فساد خواهند بود از حرکت هاى آزادى خواهانه کیف میکنن.

من خودم دیده ام با چه هیجانى اسم امام رو میبرن.

شعار ما نودونه در صدیم مردم آمریکا یعنى بى اعتمادى به پرسرو صداترین دموکراسى دروغین تاریخ ، و این یعنى نوید قیام و حرکت و روشنفکرى ، و این یعنى نزدیک بودن ظهور.

 

یعنى هجمه شدید و بدون چون و چراى رسانه اى نظام سلطه نمیتونه ظلم به مردم کشور خودشون رو هم گم بکنه.

و نرید ان نمن على الذین استضعفوا فى الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین.

روشنفکرى، همت و حرکت، روشنگرى، ایثار و از خود گذشتگى ، تقویت درون ، علمى فرهنگى … قیام براى یارى دین خدا .. زمینه ساز ظهور حضرتن.

تقبیح جهان بینى ناب محمدى ازروشها و اهداف نظام سلطهبوده. چون بیشترین صدمه رو از آن خورده و براى مهار آن راه بر خورد مستقیم نداره.

لذا طالبان و القاعده و داعش و… رو تولید میکنه. از دین بى خطر شخصى حمایت میکنه. …

 

همه منافع مسلمین و مستضعفین رو با توجیه منافع خودشان با خباثت تمام میخورن و به هیچ چیز و هیچ کس رحم نمیکنن. بیدار باشیم و دشمن شناس. حجتهاى الهى امروز براى ما در سرتاسر دنیا بسیار زیاده. غفلت کنیم جوابى براى خدا نخواهیم داشت.

 

این سؤال  که دشمن کیست؟ از مهمترین سؤالات زندگى یک موحده. اگه گروه زحمت کشیده این سؤال رو جدى بگیرن و عمیقتر بحث کنن. اونهایی که در طول تاریخ جواب درست ندادن چگونه بدبخت شدن.

اگه آقاى سیستانى درعراق این جواب را در پانزده سال اخیر اشتباه میکرد  امروز عراق تکه تکه زیر چکمه آمریکاییهاو.. له شده و نفتش غارت شده بود.

تشکراز آقایانى که مفاهیم و ضرورت دشمن شناسى رو از قرآن خلاصه ذکر کردن.

وتشکر از آقاى مقدادیان بااین توجه که روش قطعى نظام سلطه در صده اخیر ایجاد تفرقه، نفرت، و دورى به جهت عدم مفاهمه و دیالوگ بلکه دشمن نزدیک فرض کردن هم سنگر و هم درد خودشون بوده.

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید