قرآن ناطق(عج)

324 - چه چیزهایی باعث می شود مردها عاشق شوند؟

نویسنده : زهرا رستگار

چه چیزهایی باعث می شود مردها عاشق شوند؟   همه چیز به تو بستگی دارد. فقط کافی است یک سری مسائل را رعایت کنی تا دیوانه وار عاشقت شوند. در این مقاله چند مورد کوچک آمده که با انجام آن مردها عاشق و دلشیفته شما می شوند.     مردها ۴ خواسته اصلی و اولیه […]

چه چیزهایی باعث می شود مردها عاشق شوند؟

 

همه چیز به تو بستگی دارد. فقط کافی است یک سری مسائل را رعایت کنی تا دیوانه وار عاشقت شوند. در این مقاله چند مورد کوچک آمده که با انجام آن مردها عاشق و دلشیفته شما می شوند.

 

 

مردها ۴ خواسته اصلی و اولیه ارتباطی دارند که گاهی اوقات با کوچکترین برخورد و رفتار شما اغنا می شود.

۱- حس حمایت

مردها در مواقع سختی نیاز به یک پشتیبان دارند. پروفسور دیوید گیونس نویسنده کتاب “نشانه های عاشقی” معتقد است درصورتی که شما برای او نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی را به او منتقل می کند. نه تنها نباید دربرابر او بی تفاوت باشید و از هرگونه کمکی دریغ کنید بلکه حتی باید آغوش خود را برای کمک به او باز کنید. بنابراین به او برای انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید و پس از بهبود وضعیت روحیش از او تشکر کنید. این کارهای کوچک می تواند از او یک قهرمان بسازد.

 

به او کاری برای انجام دادن بدهید: از او بخواهید تا چیزی را تعمیر کند. با این کار، احساس موفقیتش افزایش می یابد.

نظر او را بخواهید: حتی اگر به انتخاب و سلیقه خودتان می خواهید کاری را انجام دهید، از او نظر سنجی کنید و نظر او را هم بپرسید.

 

۲- حس آزادی

پروفسور دن نیوهارت می گوید: مردان به خودشان اطمینان دارند که شخصیتشان بعد از ازدواج هیچ تغییری نمی کند. به او نشان دهید که شما نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار به او ثابت می شود که شما او را همانطور که هست قبول دارید اما هرگز شخصیتش را خرد نکنید. با این کار به او حس آزادی می دهید.

 

برایشان محدودیت ایجاد نکنید: مردها از محدود شدن متنفرند. بنابراین، برایشان محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما دارد.

 

مردها را در احساساتتان شریک کنید:اگر عصبانی بودید اجازه دهید او هم احساس شما را بفهمد. او در این مواقع به شما قوت قلب می دهد.

 

برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید:فاصله فیزیکی از همسرتان نماد استقلال برای یک مرد است. با این کار به او نشان می دهید که برای او ارزش و احترام قائلید.

 

۳- حس ارزش و احترام

شاید درظاهر از خودراضی به نظر برسند اما این طور نیست. مردها نیاز دارند تا مورد احترام بقیه قرار بگیرند و قدردانی شوند. دکتر دوبرانسکی می گوید: اگر زمانی که کنار شماست، به او احترام بگذارید، او هم متقابلا دوست دارد که بیشتر به شما نزدیک شود.

 

او را شاد کنید:فیلم های کمدی ببینید. وقتی همسرتان ناراحت است او را بیرون ببرید.

 

بازی های فکری انجام دهید:فعالیتهایی که به توان ذهنی نیاز دارند انجام دهید مثل جدول حل کردن و شطرنج. توانایی حل مسائل و مشکلات به او ثابت می کند که شما گاهی اوقات می توانید مانند او باشید.

متفاوت و خاص باشید:وقتی شما را با دیگران مقایسه کند به خاص بودن شما پی می برد.

۴- حس راحتی و آسایش

الن هیرچ پزشک متخصص درمان های بویایی و چشایی معتقد است که عاشق شدن حاصل وابستگی شدیدی است که زمانی اتفاق می افتد که اکسی توسین در مغز فوران می کند. شما هورمون های عشق را که توسط آنها برای هم متناسب به نظر میرسید رها می کنید با خوش بویی واراستگی همراه با نوازش ولمس این هورمون ترشح میشود

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید