قرآن ناطق(عج)

277 - چگونه برای شوهرمان جذاب باشیم ؟

نویسنده : زهرا رستگار

چگونه برای شوهرمان جذاب باشیم ؟   مسئله ای که بسیاری از زنان به آن می اندیشند و بدنبال پاسخ آن می گردند. و از صمیم قلب دوست دارند که شوهرشان با عشق و علاقه وافر و شدید دائما فقط به آنان بپردازد. و هیچگاه از وجود آنان ناراحت و دلزده نشود. چراغ گرم روابط […]

چگونه برای شوهرمان جذاب باشیم ؟

 

مسئله ای که بسیاری از زنان به آن می اندیشند و بدنبال پاسخ آن می گردند. و از صمیم قلب دوست دارند که شوهرشان با عشق و علاقه وافر و شدید دائما فقط به آنان بپردازد. و هیچگاه از وجود آنان ناراحت و دلزده نشود. چراغ گرم روابط زناشویی هیچگاه در خانواده برتر و موفق آرزوهای آنها خاموش نشود.

 

چگونه برای شوهر خود جاذبه جنسی داشته باشید

 

اولین اصل اینست که پیش از شروع فعالیت های روزانه خود ، روبروی آینه بروید، به خودتان نگاهی بیندازید، و بگویید: “چقدر زیبا و جذابی!” آنقدر این کلمه را تکرار کنید تا به آرامش و راحتی دست پیدا کنید.

 

دکوراسیون نمای اتاق خواب و محیط خانه را تغییر دهید

 

شما می توانید با تغییراتی کوچکی در رنگ و وسایل اتاق خواب فضای آن را تغییر دهید.

 

لباس زیر جذاب بپوشید

 

یکی از زیباترین لباس های زیری را که دارید ،انتخاب کنید و یک دقیقه قبل از اینکه شوهرتان عازم رفتن به محل کارش شود و خانه را ترک کند را بپوشید ، در مورد رنگ لباس و اینکه در بدنتان چگونه ایستاده، توضیح دهید. این کار شما باعث می شود که در دل شوهرتان مجذوبتر شوید . و در منزل هم لباسی را که شوهرتان دوست دارد را بپوشید .

 

همیشه معطر باشید

 

بوی بدن یکی از پر کشش ترین جاذبه های جنسی است که می تواند شریک زندگیتان را به سوی شما جذب کند. شما باید در تمام مواقع خودتان را تمیز و کاملاً تر و تازه نگه دارید. فراموش نکنید که بدن خود را بشویید و از خوشبو کننده ها استفاده کنید. میتوانید از خوشبو کننده هایی استفاده کنید که حاوی مواد محرک هستند. این امر بیش از پیش شوهرتان را تحریک خواهد کرد.

 

او را صمیمانه نوازش کنید و پیام های تحریک کننده برایش بفرستید

 

آقایون هم عاشق ناز و نوازش هستند. چون احساس می کنند که یک نوازش صمیمانه برخاسته از احساس پاک شما ، به آن معناست که شما دوستشان می دارید. به همین دلیل زمانیکه شوهرتان در حال استراحت کردن روی مبل راحتی است و یا پس از بازگشت به خانه و خستگی روزانه، به او نزدیک شوید و دستتان را در موهایش بکشید. همچنین می توانید او را ماساژ دهید تا بیش از پیش به آرامش برسد.

 

همچنان خود را جذاب و آراسته نگه دارید

 

موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید، چربی های روی بدنتان را پاک کنید، و از خوشبو کننده های دهان و دندان استفاده کنید . شما باید به خوبی از بدن خود مراقبت کنید و ظاهر خود را در تمام موارد آراسته نگه دارید. خوب است گاهی با یک آرایش ملایم اما در عین حال جذاب او را غافلگیر کنید.

 

او را به خیال و رویا ببرید

 

زمانیکه در حال معاشقه هستید میتوانید خیال پردازی کنید و از شوهرتان بخواهید تا رویاهای شما را تبدیل به واقعیت کند.

با محبت و مهربان باشید

 

هنگام برخورد با شوهرتان به نرمی و با محبت رفتار نمایید . به وی احترام بگذارید و با آرامش و مهربانی صحبت نمایید . رفتارهای دلنشینی از خود داشته باشید. از جمله های عاشقانه به مراتب استفاده کنید . با ابراز علاقه به همسرتان در دلش ماندگار شوید .

 

 

 

با توجه به ظاهر و رفتار می توان برای شوهر خود جذابیت داشته باشید

 

پس از پایان یک رابطه جنسی لذتبخش و رسیدن به اوج لذت جنسی استراحت کردن و خوابیدن بهترین گزینه می باشد .( دلیل احساس خستگی و نیاز به خواب در آقایون، پس از اتمام معاشقه، به مسائل زیست شناختی باز می گردد. پس از رسیدن به مرحله اوج لذت جنسی هورمون هایی به نام “اکسی توسین” آزاد می شود که به طور طبیعی احساس خواب آلودگی در فرد ایجاد می نمایند.)

 

اما اگر می خواهید همسرتان در کنار شما احساس امنیت و آرامش داشته باشد، خوابیدن و استراحت پس از پایان رابطه اصلا گزینه مناسبی به شمار نمی رود. بنابراین به جای اینکه پشت به همسرتان کنید و بخوابید به رعایت این نکات پس از آمیزش جنسی توجه نمایید :

 

 

اگر بعد از آمیزش دوست داشتید کمی بخوابید، به شریک جنسیتان هم توجه داشته باشید واجازه دهید او در کنارشما باشد، تا این تصور پیش نیاید که شما فقط به فکر خودتان هستید.

 

پس از اینکه مدتی در کنار هم دراز کشیدید و به آرامش دست پیدا کردید، برای نظافت می توانید از حمام آب گرم استفاده کنید .

حتماً در پایان رابطه از همسرتان تشکر و قدردانی نمایید و ابراز علاقه و وفاداری به همسرتان را هرگز فراموش نکنید.

 

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید