قرآن ناطق(عج)

333 - چگونه سالگرد ازدواج یا تولد همسرمان را عاشقانه کنیم؟

نویسنده : زهرا رستگار

چگونه سالگرد ازدواج یا تولد همسرمان را عاشقانه کنیم؟       می توانید از ایده های زیر کمک بگیرید و همسرتان را در روز سالگرد ازدواج یا تولدش غافلگیر کرده و جشنی عاشقانه برای او بگیرید.   اگر به هر دلیل و مناسبتی مثلا سالگرد ازدواج و تولد همسرتان دنبال ایده‌هایی ناب برای یک […]

چگونه سالگرد ازدواج یا تولد همسرمان را عاشقانه کنیم؟

 

 

 

می توانید از ایده های زیر کمک بگیرید و همسرتان را در روز سالگرد ازدواج یا تولدش غافلگیر کرده و جشنی عاشقانه برای او بگیرید.

 

اگر به هر دلیل و مناسبتی مثلا سالگرد ازدواج و تولد همسرتان دنبال ایده‌هایی ناب برای یک جشن به یاد ماندنی هستید شاید دانستن چند نکته برای عاشقانه‌تر کردن این روز برایتان مفید باشد.

 

جشن گرفتن در ذهن اکثریت ما به معنی خرج کردن پول هنگفت و خریدن هدیه‌های گرانقیمت و کیک و …. است. اما تجربه ثابت کرده است که اتفاقا پول در این نوع مراسم در درجه دوم قرار دارد، اصل حس درونی شما نسبت به آن، انگیزه و اشتیاقتان برای انجام کار‌ها و خلاقیت و هنری است که در آن به کار می‌برید. با کمی فکر کردن و صبر، هنر و حوصله به خرج دادن می‌توانید جشنی به یاد ماندنی و تا ابد خاطره انگیز برای همسرتان ترتیب دهید.

قبل از هر چیز برنامه ریزی و کار‌ها را دسته بندی کنید.

 

غذای لذیذ

سعی کنید غذای مورد علاقه همسرتان را با عشقی فراوان درست کنید، باور کنید تهیه غذا با عشق طعم آن را محشر می‌کند. لازم نیست سخت بگیرید تلاش کنید در ‌‌نهایت سادگی بشقاب غذایی زیبا و چشم نواز برای او بچینید.

 

شیرینی، کیک و دسر

همه این‌ها در شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌ها در انواع مختلف یافت می‌شود، اما آنچه جشن شما را متفاوت می‌کند این است که خودتان این‌ها را درست کنید. بازهم سعی کنید ساده‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید اما آن را زیبا تزیین کنید. قالب‌های قلبی شکل برای کیک، شیرینی‌های خشک کوچک و شکلات عالی هستند و دیگر شما نیازی به تزیین بیشتری نخواهید داشت. برای دسر هم از ترکیب رنگ‌های گرم و میوه‌هایی مانند توت فرنگی استفاده کنید. حتی می‌توانید قندهای رنگی به شکل قلب درست کنید که دستور بسیار ساده‌ای هم دارند.

 

هدیه مناسب

اگر همسرتان چیزی لازم دارد و مطمئنید که سلیقه او را در آن زمینه خاص می‌دانید برای او بخرید در غیر این صورت باید بدانید که همیشه مجبور نیستید پول خرج خریدن چیزی کنید. به جای آن خلاقیت به خرج دهید و کارهای متفاوتی انجام دهید. مثلا چندین خاطره خوب از زندگی مشترکتان که به هر دوی شما احساس خوبی می‌دهد را انتخاب کنید آن‌ها را مفصل و با ادبیاتی زیبا روی کاغذ نامه‌های رنگی بنویسید و در پاکت‌های زیبا بگذارید و با یک بند زیبا بسته بندی کنید.

 

کارتهایی زیبا برای همسرتان درست کنید

کارت‌های کوچک رنگی درست کنید و دلایلی که به خاطر آن‌ها همسرتان را دوست دارید روی آن‌ها مختصر بنویسید و در ‌‌نهایت آن‌ها را در یک جعبه رنگی یا حتی یک شیشه خالی قرار دهید و آن را ربان‌های پارچه‌ای تزیین کنید.

از عکس‌های خود نیز می‌توانید استفاده کنید، عکس‌ها را از آلبوم در آورید و زیر شیشه میز بچینید یا اینکه آن‌ها را با گیره‌های فانتزی به بند‌ها یا طناب‌های فانتزی بیاویزید.

همین طور می‌توانید خودتان کارت‌های تبریکی برای همسرتان درست کنید، روش درست کردن سه کارت تبریک بسیار زیبا در اینجا قرار داده شده است.

 

یادآوری خاطرات

کار دیگری که می‌توانید انجام دهید این است که وسایل قدیمی همسرتان را که متعلق به دوران کودکی‌اش است و قطعا برای او خاطره انگیز است را جمع آوری کنید و با تزیینات زیبا درون یک جعبه مقوایی یا فلزی بچینید و به او تقدیم کنید. همین کار را می‌توانید با وسایل کوچک که از زمان آشنایی دارید و برای هر دو خاطره انگیز است انجام دهید.

 

گل مورد علاقه همسرتان

همین طور می‌توانید گل مورد علاقه همسرتان را خریداری کنید و در گلدانی که مخصوص این روز درست کرده‌اید قرار داده روی میز بگذارید.

 

فیلمی عاشقانهع و رمانتیک تماشا کنید

برای آن شب ویژه می‌توانید مراسم تماشای فیلم نیز در نظر بگیرید. فیلم رمانتیک مورد علاقه هر دو یا حتی فیلم مراسم ازدواج یا فیلم‌های خانوادگی گزینه‌های خوبی برای پر کردن اوقات آن شب هستند. تنقلات مخصوص فیلم دیدن فراموش نشود.

چطور است به دوران کودکی برگردید و بازی کنید. البته نه بازی‌های کودکانه پر تحرک و پر سروصدا بلکه بازی‌های ساده‌ای مثل دوز یا اسم فامیل یا هفت سنگ یا …… اصلا می‌توانید اسم بازی‌ها را روی کاغذهای کوچک بنویسید و داخل یک شیشه بانمک بیندازید و قرعه کشی کنید.

 

دکوراسیون را فراموش نکنید

سعی کنید خانه را طوری طراحی کنید که تمام قسمت‌های آن یادآور رابطه عاشقانه بین شما و همسرتان باشد. کاغذ رنگی‌های را به شکل قلب برید و روی در بچسبانید. بنرهایی با قلب یا گل درست کنید و به دیوار نصب کنید. و هزاران ایده دیگر که در اینجا می‌توانید پیدا کنید.

 

فراموش نکنید که باید همسرتان را برای این جشن کوچک آماده کنید برای او پیامک‌های عاشقانه و یا ایمیل‌های زیبا بفرستید. در تماس تلفنی که بر قرار می‌کنید حرف‌های عاشقانه بزنید.امیدواریم چشن خوبی داشته باشید.

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید