0 امتیاز
343 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام من ١ماهه عقد كردم و همسرم از روي علاقه اي ك داره گاز ميگيره منو...مشكل خاصي باهاش ندارم ولي اين سري خيلي بدتر هميشه بود و دقيقا از همون شب روي بدنم جاهاي كبودي ديدم بدونه اينكه ب جايي خورده باشه يا گاز گرفته باشه...بي دليله كبوديا يعني ميتونه در اثر همون ي گاز باشه؟؟خطرناكه؟؟؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام
دوست عزیز،تشخیص این مساله از بعد روانشناسی نیاز ب بررسی دقیقتری دارد ک توصیه میشود با یک روانشناس مشورت کنید،این مسيله  میتواند  ریشه دردوران کودکی داشته باشد ودر بزرگسالی ب این شکل نمود کرده باشد.
اگر ازروي محبت است وازار جسمی بحساب نمی آید،مانعی ندارد اما همسرتان باید بداند که طبق قانون اسلام ما حتی نسبت به جسم خودمان هم مسئول و گاه مدیونیم،واگر با کسی(حتی بچه ی خاطيمان)طوری رفتار کنیم که بدنش کبود یا قرمز شود،باید ديه بپردازيم،در حالت احرام حج واجب ،در صورت خاراندن توام با قرمز شدن بدن ویا کنده شدن موی سر هنگام شانه زدن ،موظف به پرداخت کفاره میشویم،این بدان معناست که سعی کنیم آسیبی به خود و دیگران نرسانیم،اگر این روش معاشقه در حدی نیست که آثارش آزارنده وماندگار باشد،واگر طی این یک ماه حرکت پرخاشگرانه دیگری از ایشان مشاهده نشده،میتوان حدس زد که از روی عادت است و میتوان به تدریج از شدت و تکرار آن کم کرد
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

14 نفر آنلاین
0 عضو و 14 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1372
بازدید دیروز: 1781
بازدید کل: 9676748
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...