0 امتیاز
246 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
با عرض سلام خسته نباشید،
من متاسفانه دیشب به موضوعی پی بردم که نتونستم از دیشب بخوابم. دانشجویی هستم26 ساله در المان و خانوادم تهران هستن. دیشب بعد صحبتی که طبق معمول با خانواده داشتم از طریق اینترنت، با خواهرم صحبت کردم در نهایت و خدافظی کردم. خواهرم بهم بعدش پیغام داد که اتفاقی یکی از پیغام های گوشی بابامو چک کرده و یه عکس و چندتا مسیح عاشقانه دیده که رد و بدل شده.چون فوری به من اطلاع داد ما تصمیم گرفتیم اول مطمئن بشیم بعد کاری بکنیم.
راستیتش من دچار این افکار خیلی وقت پیش شده بودم چون مادر و پدرم سال هاست با هم رابطه جنسی نداشتن و جدا میخوابن. ولی مشکلی هم ندارن با هم و مثل بقیه خانواده ها گاهی بحث و بعدا خاموشی. مادرم و پدرم جفتشون به سختی کار میکنن و طوری هست که مادرم از کارش نمیتونه بگذره و خیلی باهاش انس گرفته. و میتونم تصور کنم اگر رابطه خیانتی در کار باشه میتونه به خاطر خلا عاطفی هستش که پدرم داشته.
الان ازتون این سوال رو دارم که اگر من و خواهرم یقین پیدا کردیم همچین خیانتی صورت گرفته، چه کار باید بکنیم؟ من مادرمو خیلی دوست دارم و حاضرم از زندگیم بگذرم و ایران برگردم بخاطرش. اگر همچین چیزی باشه میتونم برگردم و پیشش باشم چون همینجوریش از دوری من در عذاب هست و تمام زندگی من مادرمه و این مسئله بدتر هم میکنه. از طرفی سکوتم عذابم میده و نمیتونم تصور این رو بکنم که مادرم ندونه ولی رو شدن قضیه هم قشنگ نمیتونه باشه. خواهش میکنم ازتون کمکم کنید و راه حلی برام پیشنهاد کنید. ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام
اينكه مادرتون رو متوجه اين ماجرا كنييد كه اصلا بصلاح ايشون نيست  والبته  تا بحال كه هيچ اقدامي بزاي اصلاح وضع موجود والدينتون نكردين خطاي بزرگي مرتكب شديد .خيلي محترمانه در خلوت پدررا در جريان عواقب اينكار قرار بدين  وسعي كنيد ايشون رو به سمت محبت واحياي رابطشون با مادر سوق بدين واز اون طرف مادرو هم متوجه نيازهاي پدر كنيد ودر تصميمتون براي بازگشت  بيشتر تامل كنيد شايد حضور شما گرمي بخش  خانه وموجب  احياي عاطفه ي مادر شود ودر مورد خواهرتون هم اين كنجكاوي مخرب است تاكيد كنيد رفتار وحركات ورفت وامد پدررا جستجو نكند وحساس نباشد  بيشتر به مادر برسد واحترام هر دو را در راس كارهايش قرار دهد
توسط
سلام

ممنون بابت جوابتون. اتفاقا فکرم این بود که با پدرم صحبت کنم ولی مسلما از طریق اینترنت اصلا وجهه خوبی نداره. تقریبا دو ماه دیگه میرم ایران و فکر میکنم روزی با پدرم برم بیرون و این قضیه رو براش شرح بدم خوب باشه. درست حس میکنم؟ چون نوشتن توی اینترنت هیچ حس خوبی نداره!

از طرفی فکر برگشت به ایران به صورت کل زمانی بود که این رابطه زن و شوهری به شرف خدایی نکرده جدایی منجر میشد ولی الان میدونم تنها امید مادرم به من همین درس خوندنم اینجاست و اگر این امیدو بگیرم، به مراتب ناراحت ترش میکنم. چون خودش بارها بهم گفته بود فقط سعی کن به آرزوت برسی همین برای من شماها مهم هستید.

 در نتیجه میخوام صبر کنم تا همون فرصت کوتاهی که ایران میخوام برم و اون موقع با پدرم صحبت کنم.

نطرم درست هست؟
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 918
بازدید دیروز: 3110
بازدید کل: 9758745
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...