0 امتیاز
332 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام خسته نباشید.... من تازه نامزد کردم منتها نامزدم به این عقیده است که بیش از حد گفتم دوستت دارم یا خانومم یا عزیزم باعث تکراری شدن میشه ولی دم به دقیقه شوخیایی از قبیل زن گرفتن و این چیزا میکنه منم بهم بر میخوره و ناراحت میشم بنظرتون چیکار کنم همه دخترا دوست دارن ابراز علاقه ببینن ولی وقتی نمیگن چه کار باید کرد .....
بنظرترن میشه با این فرد زندگی کرد؟؟؟؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام توصیه میکنم  از همین ابتدای زندگی همراه با ایشان به مشاور خانواده رجوع کنید تا دراینمورد اموزش ببیند ویا از طریق کانالهای تلگرامی وکتاب و...اگاهیش را بالا ببرید نکته ی ظریف ومهم اینست که باید کوچکترین ابرازمحبت یا تمرینش را بسیار موردتشویق وتشکر قرارداده وعکس العملهای مناسبی داشته باشید تا بتدریج عادتش تقویت شود. اما یادتان باشد یکی از زبانهای عشق کلامی است برخی اقایان از زبانهای دیگری مانند انجام خدمت، هدیه ویا رابطه فیزیکی برای نشان دادن محبتشان استفاده میکنند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 871
بازدید دیروز: 2876
بازدید کل: 9679123
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...