0 امتیاز
345 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام
خانمي 26 ساله هستم سه ساله ازدواج کردم و دو تا جاری دارم جاری کوچیکم خیلی زود با همه صمیمی ميشه و ب اصطلاح دخترخاله و اصلا وقار و متانتی تو رفتارش دیده نميشه اما من بر عکس اون سریع با همه صمیمی نميشم همیشه حدو مرز خودمو حفظ میکنم در کنار احترام گذاشتن و جاری بزرگترم از اول با اون صمیمی شد و هر رفتاری با هم دارن  معذرت میخام برای مثال شوخیهای جنسی و فیزیکی میکنن ولی چون اخلاق منو ميدونه با من این رفتارو نميکنه و دوتا جاریام بخاطر همین ک انقدر بهم نزدیکن مث خواهر باعث شده من در چشم جاری کوچیکم و فامیل شوهرم عروس بده بشم چون من اصلا از این رفتارا خوشم نمياد ک همش تو کار دیگران دخالت کنم و خاله زنگ باشم و حرفاي چرت و پرت بزنم. جاری کوچیکم همش عادت داره تو کار همه دخالت کنه و جای همه تصمیم بگيره این باعث شده با هم یکی ب دو کنیم همش ب هم تیکه بندازيم خداشاهده من این اخلاقو ندارم ک بخام کل کل کنم اما خودش باعث ميشه با دخالتاش تو زندگیم این رفتارو داشته باشم اما جاری بزرگم با اینکه با اون نزدیکه اما خیلی خانومه و من با اون صحبت میکنم حالا طوری شده ک جاری بزرگم شده عروس خوبه خانواده و فامیل شوهرم همه دوسش دارن تو رو خدا نگيد منم رفتارهای جاری بزرگمو بکنم آخه اون شوخیهای بی مورد با بقیه هم میکنه فقط با من چون ميدونه دوس ندارم نمیکنه لطفا بگيد چکار کنم همه دوسم داشته باشن ممنون مبشم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
چکار کنم  همه دوستم  داشته باشند ؟
در یک جمله  دخترم : چیزی را که برای خودت نمیپسندی  برای  دیگران هم نپسند

اینکه دیگران دوستمان داشته باشند یا نه کاملاً به خود ما بستگی دارد به اینکه چگونه رفتار می کنیم و چگونه با دیگران کنار می آییم.

خیلی وقت ها آن طور که باید با مردم برخورد صحیح نداریم.  ولی توقع  داریم  دیگران با ما خوب رفتار کنند

این بدان معناست که ما کارهایی را که باید انجام بدهیم نمی دهیم و قصد تغییر دادن راه و روش خود را نیز نداریم. خیلی راحت می گوییم چرا نمی توانند من را همین طور که هستم بپذیرند و دوست داشته باشند؟
واقعیت این است برای اینکه دوستمان بدارند. باید دوست داشتنی باشیم. به کار دیگران کار نداشته باشیم کنجکاوی در زندگی  دیگران نکنیم  وحرف مردم را نقا مجلس نکنیم  وعیب هاشون رو نشمریم  بر ای اطرافیان زحمت نباشیم واز خطا هاشون  بگذریم و وتا جایی که توان داریم برای  رضای خدا وظایفمون را در قبال دیگران انجام  دهیم .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 834
بازدید دیروز: 2876
بازدید کل: 9679086
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...