0 امتیاز
181 بازدید
در فرزندآوری ، فرزندپروری توسط
با سلام و خسته نباشد

پسر هشت ساله ای دارم که اخیرا صحبت کردنش تغییر کرده . مثل بچه ها و لوس و با خنده حرف می زنه  طوری که گاهی  غریبه ها متوجه نمی شن. حتی یک بار کسی بهش گفت بهتره گاهی جدی صحبت کنی. لازم می دونم بگم پسرم طبق تست های روانشناسی بهره هوش 116 داره و همیشه در مدرسه و.. همه عنوان می کنند که خیلی باهوشه.

من نمی دونم چطور باید این مشکلش رو حل کنم  و چطور باهاش رفتار کنمبا توجه به اینکه بارها بهش گفتم :خوب صحبت کن  و یا من متوجه نمی شم چی می گی

ممنون از راهنماییتون.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
گام  اول   باید علت وریشه  تغییر رفتار اورا  کشف  نمایید  ممکنه علت  تغییر رفتار او  بدنیاامدن  فرزند  دیگر یا  نقل مکان  یا  تغییر اساسی  در خانه  وخانواده  هست (تنش  بین  والدین  وتعارض  )که فرزند  رو  برای  جلب توجه  شما  مجبور به  این نوع  رفتار کرده والبته  ممکنه  تک فرزند یا فرزند اخر هست که از بسیاری ارتباطات و زمینه  ی  تمرین  مهارت ها  محروم بوده   است
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 254
بازدید دیروز: 2876
بازدید کل: 9678506
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...