0 امتیاز
205 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام

از وقتی خواهرم ازدواج کرد رابطه همسرم با خانوادم بد شد.. او می گوید چرا وقتی من خواستگار تو بودم خانوادت اینقدر سخت گیر بودن و الان سخت گیر نیستن.. خانوادت باید قبلش میومدن با من صحبت می کردن و با این کارشون ارزش منو آوردن پایین .... کلا از خانوادم متنفر شده است

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
باسلام
براساس چندجمله ایکه ازهمسرتان نقل قول کردید بنظرمیرسد ایشان اولا عزت نفس ( احساس خودارزشمندی)پایینی دارد ودوما حسادت میکند.
بهتراست خودتان ازخانواده تان بخواهید که اولا تفاوت وتبعیض زیادی قائل نشوند تا ایشان حساسیتش بیشترنشود وثانیا بعضی کارهارا جلوی همسرتان انجام ندهند حتی بیشتر به شوهر شما احترام گذاشته،نظرش رابپرسند وازوقدرشناسی کنند،هدیه وتوجهات عاطفی  و....موجب ارضای نیازهای روانی ایشان میگردد.
خودتان نیزباید احترام بیشتری جلوی خانواده تان نسبت به همسرتان داشته باشید وسعی نکنید ازخانواده دفاع کنید بلکه شنونده باشید وهمدلی کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

15 نفر آنلاین
0 عضو و 15 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2706
بازدید دیروز: 1781
بازدید کل: 9678082
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...