0 امتیاز
3.3هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
دختری هستم23ساله.حدود سه سال و نیمه ک توی عقد هستم.چون خودم دختر نجیب و از خانواده تقریبا مذهبی هستم وبا جنس مجالفی در ارتباط نبودم در طی مدتی ک همسرم ب خاستگاریم اومده بود یکی از سوالاتم از ایشون رابطه داشتن یا نداشتنشون با جنس مخالف بود.ایشون درمراسم خواستگاری گفتن ک با هیچ جنس دختری رابطه نداشتن.سه ماه بعد از عقد متوجه شدم درطول دوران مجردی دوست دختر داشتن.طوری رفتار کردم ک همسرم متوجه بشه ک من متوجه دروغگوییش شدم ولی مطلب رو باز نکردم اما هنوز یکسال از عقدمون نگذشته بود ک متوجه شدم با دختری دوسته.من زندگیم رو برپاییه صداقت و اعتماد متقابل بنا کرده بودم و از این کار همسرم شدیدا ناراحت شدم اما ب هیچ عنوان نگذاشتم ک خانواده خودم و همسرم چیزی بفهمن.ازش خواهش کردم ک این رفتارهای نادرست رو کنار بذاره و اگه مشکلی در زندگیمون وجود داره بازگو کنه تا با عقل هم و مشورت گرفتن از مشاور اون موضوع رو حل کنیم اما همسرم هیچی نمیگفت و منکر دوستیش با دختر میشد.من شماره اون دختر خانوم رو داشتم اما ترجیح دادم ک باهاش تلفنی صحبت نکنم.حداقل برای از بین نرفتم آرامش خودم.موضوع اصلی اینجاست ک سه ماه بعداز خیانت همسرم و متوجه شدن من بازفهمیدم ک با اون دخترخانوم رابطه داره.این بار با دخترخانوم تلفنی صحبت کردم واون گفت ک 8-9ماهی هست ک با همسرم ارتباط داره واون هم شوهر داره.این بار خانواده من ازموضوع خیانت کاری همسرم اطلاع پیدا کردن چون رفتارهای مشکوک زیادی رو ازش دیده بودن.مثلا یواشکی داخل دستشویی با تلفن صحبت میکرد.ب مشاور مراجع کردیم و من باز هم عاجزانه از همسرم خواهش کردم ک مشکلات رو بیان کنه و علت این کارش رو جویا شدم ولی اون میگفت من هیچ مشکلی باتو ندارم و تو زن واقعا خوبی هستی.خلاصه کلام اینکه مشاور ب من گفت ب همسرم چند ماهی فرصت بده و درطول این مدت اگه دوباره رفتار قبل رو پیش گرفت متاسفانه زندگیتون ب چالش بزرگی کشیده شده.یکسال از این موضوع گذشت.درطول این یکسال سیم کارت از جیب همسرم پیدا کردم ک ادعا کردمال اون نیست.رفتارها و چشم چرونی ها ودروغگویی و تندی های بسیاری ازش دیدم ک سعی کردم با عشق و محبت و صبر و توکل ب خدا اونا رو حل کنم.درحال حاظر سه ماه هست ک قهریم.علت قهر این هست ک سه ماه پیش پدرشوهرم با من تماس گرفت ک چرا من مدتی هست ک ب همسرم زیاد پیام میدم این درحالی بود ک همسرم ب دلیل مشغله کاری بهم پیام نمیداد و یا خیلی کم پیام میداد ک این بار هم فهمیدم همسرم هنوز با اون دخترخانم درارتباطه.خانواده همسرم رو درجریان اتفاقات این سه سال گذاشتم و اونا جز قسم دروغ خوردن ب پاکی پسرشون کار دیگه نمیکنن.دیگه اعتمادی ب همسرم ندارم و دوسش ندارم.علاوه بر خیانت کاری رفتارهای زشت بیشماری هم داره.مثل خساست شدید.عدم استقال مالی بدلیل شراکت با پدرش.دخالت مادرش درزندگیمون.پرخاشگری و...لطفا راهنماییم کنید آیا عروسی گرفتن و زندگی کردن با این آقا کار درستیه؟؟

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام دخترم سوال سختی پرسیدی در این دوران نقاط ضعف زیادی از همسرتون دیدید وشما با توضیحاتی که دادی فرصت به اندازه کافی در اختیارش قرار دادی که جبران کند یا اصلاح شود با توجه به این مطلب واینکه ایا شما هنوز باکره هستید تصمیم نهایی رو بگیرید
توسط
سلام عزیزم ، من حدود هفت ساله که ازدواج کردم ، وتجربه زندگی مشترک ددارم ، شما هنوز در ابتدای جوانی هستی ، خواهش میکنم این موضوع خیلی اهمیت داره ،نامزد شما با زن شوهردار ارتباط داره و این یعنی اینکه اصلا این کارو بد نمیدونه ، خواهش میکنم درست فکر کن ، خیلی از مرد ها هم هستن که حسرت یک دختر پاک مثل شما رو دارن ، به نظر من در مورد ازدواج با این مرد عجله نکن بعد از ازدواج با این مرد مشکلاتت هزاران برابر میشه ، تازه اون وقت بهت میگه تو که میدونستی من  رابطه دارم چرا زنم شدی؟؟؟
0 امتیاز
توسط
سلام عزیزم. من میتونم درکت کنم شرایط من خیلی شبیه شرایط شماست. من مذهبی هستم و همسر م نه. ایشونهم استقلال مالی خاصی ندارن و با پدرشون شریک هستن و ما هم دو سالی هست که عقد کرده ایم. من هم به تازگی خیانتی از همسرم دیدم. میدونم که خیلی سخته و من برای شما دعا میکنم.

میخوام بدونی که شریک غم داری.

به نظر من همسر شما ثابت کرده که نمیتونه وفادار بمونه. هر چند خیلی سخته ولی با این مرد زندگی کردن خیلی ساده نیست. اگه میتونی و شرایطش  رو داری که مجرد زندگی کنی. ازش جدا شو. حتما امام زمان عج و خدای مهربون هوای تور و خواهند داشت.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 138
بازدید دیروز: 9752
بازدید کل: 9754855
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...