0 امتیاز
1.1هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام خسته نباشید پسر بیست ماهه من علاقه زیادی به ماشین لباسشویی داره وهر چیزی که بچرخه مثلا چرخاندن چرخهای ماشیناش براش بهترین سرگرمی،ولی بقیه  علایم رو نداره سریع ارتباط بر قرار میکنه ،رابطه چشم تو چشم داره،  کلمه میگه،منظورش میرسونه،متوجه حالات روحی اطرافیان مثل عصبانیت وخوشحالی ....میشه میخواستم بدونم علاقه ش به چرخاندن میتونه دلیل دیگه داشته باشه یا نه

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز صرف یک نشانه نمیتواند دلیل تشخیص باشد،باید تمامی جوانب بررسی شود تا به طور قطع پاسخ داد،برای اوتیسم همانطور که خودتان مطالعه کردید سایر نشانه ها نیز مدنظر هست،بهتر است برای اینکه خیالتان راحت شود به روانشناس کودک مراجعه کنید اما به طور کلی این علاقه فرزند شما به تنهایی شاید فقط یک دلیستگی ساده باشد،موفق باشید
0 امتیاز
توسط
نه عزیز. پسر منم به چرخاندن لاستیک ماشینش علاقه داشت طوری که ساعت ها باهاش سرگرم بود
0 امتیاز
توسط
منم دچار استرس شدم پسرم وسیله بازیش چرخوندن چرخ ماشین و ماشین لباسشوییه

اما بقیه شرایط رو نداره و 24 ماهشه
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام
یک نشانه کافی نیست دقت کنید که ایا سایر علایم را دارد یا نه؟ مثل ارتباط چشمی وکلامی، ایا موقعی که صداش میکنید سرش را برمیگرداند یا عکس العمل نشان میدهد؟ ایا رشد تکلم متناسب باسن خودش دارد؟ ایا بابچه ها واسباب بازی بصورت طبیعی بازی میکند؟
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 233
بازدید دیروز: 1086
بازدید کل: 9784453
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...