0 امتیاز
20.9هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام. 13ساله که ازدواج کردیم. ولی از میل جنسی شوهرم هنوز کم نشده. میانگین هفته ای 5،6بار نزدیکی داريم. من هم عادت کردم ،مشکلی ندارم. ولی از سلامتی مون میترسم. اگر ضرر دارد چگونه میل جنسی همسرم رو کاهش بدهم. البته الان خودم هم همین مشکل رو پیدا کردم. که البته فکر منم از رو عادته،یعنی اگر همسرم مسافرت دو روزه بره اذیت میشم. خودش میدونه که ضرر داره. روایات مربوطه هم خونده. کارش طوری هست که با خانمها هم ارتباط نداره ،خیلی هم مقیده و سعی میکنه چشمش به خانمهای دیگه نیفتده.

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
قبل از پاسخگویی به پرسش بالا باید سوال کنم که اصولا منظورتان از کلمه «زیاد» چیست؟ برای برقراری روابط زناشویی در روز یا هفته، عدد و رقم خاصی ذکر نشده است. عده‌ای سوال می‌کنند که مثلا در دهه چهارم زندگی چند بار روابط زناشویی در هفته لازم است درحالی كه به هیچ‌وجه در مورد دفعات برقراری رابطه طبیعی در سنین مختلف عدد و رقم وجود ندارد و رابطه زناشویی مانند بیماری قند یا دیابت نیست که مثلا بگوییم اگر قندخون بالاتر از 100 میلی‌گرم در 100 میلی‌لیتر خون باشد، غیرطبیعی است.
به‌علاوه، دفعات روابط زناشویی به نیازهای طرفین بستگی دارد. برخلاف تصور عام، رابطه زناشویی هیچ‌گونه اثر سوئی بر بدن ندارد و این باور که هر بار رابطه زناشویی باعث مصرف هزاران کالری انرژی و از بین رفتن مقادیر زیادی ویتامین و موادمعدنی از بدن می‌شود، کاملا نادرست است. 60درصد حجم منی ترشحات پروستات و حدود 40درصد بقیه ترشحات کیسه منوی است که فاقد هر نوع ویتامین، کلسیم و... است. عده‌ای حتی پا را از این فراتر گذاشته و بر این باورند که نزدیکی باعث پوکی استخوان و کاهش دید می‌شود که به هیچ‌وجه صحت ندارد با توجه به تجربه‌های به دست آمده باید به 2 نکته مهم توجه داشته باشید؛ معمولا علاقه یا نیاز جنسی زوج‌ها کاملا با هم منطبق نیست و درمواردی که این نداشتن تطابق اندک است، طرفین با تعدیل در میل جنسی به حالت تعادل می‌رسند و زن و شوهر بدون مشکل در کنار هم زندگی و نیازهای جنسی همدیگر را برطرف می‌کنند ولی مشکل زمانی ایجاد می‌شود که این نداشتن تطابق زیاد باشد. مثلا مرد یا زنی تمایل داشته باشد 3-2 بار در روز رابطه برقرار كند ولی همسرش حتی تمایل به برقراری یکبار رابطه در ماه هم نداشته باشد. در این موارد مشکلات پیچیده می‌شود و حتی کار به جدایی می‌کشد. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از ازدواج از میزان نیازهای جنسی همدیگر برآوردی دقیق داشته باشید.
0 امتیاز
توسط
سلام. من اقای رضایی کارشناس مسایل زناشویی هستم
بیماری هایپرسکچوال اکتیویتی هست که بیماری روانی
هست که در زنان و مردان باعث سیر نشدن از
ارتباط جنسی میشه. شایدم بیماری همسر شما
عدم ارضا شدنه. نرمال رابطه هفته دوباره حداکثر
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1000
بازدید دیروز: 4190
بازدید کل: 9784134
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...