0 امتیاز
9.3هزار بازدید
در سلامت ، بهداشت توسط
با سلام،من مدت دو سال هست که از زمان عقدم میگذره و الان 6ماه میشه که خونه خودمم،من آدم بسیار گرم مزاجی هستم و این باعث شده میل جنسی ام زیاد باشه،همسرم سرد نیست اما به نسبت من سرد تره،بعضی مواقع ممنکنه سه روز پشت سر هم هردومون مایل باشیم و باز پیش میاد که یک هته و بیشتر زمان میفته و من زجر میکشم.خیلی برام پیش میاد که مایل به ارتباطم و از قبل تمام مقدماتش رو فراهم میکنم(به خودم میرسم و شام خوبی میپزم...)اما شوهرم پس میزنه و میگه من خسته ام و از صبح سر کار بودم،این در حالیه که مواقعی که خودش بخواد جریان فرق میکنه.تو اون لحظه حسابی به هم میریزم و بیشتر اوقات خود ارضایی میکنم و این خیلی عذابم میده بطوریکه از خودم و زندگیم و شوهرم بیزار میشم و از خدا شرمنده و ممکنه تا روزهای بعدش با شوهرم سرد و قهر آلود برخورد کنم،حتی گاهی سر این مسئله دعوامون شده و من خیلی ناراحتم از اینکه اون فکر کنه من همش ازش اینو میخوام احساس سبک شدن بهم دست میده.

راه حل پیشنهادی شما چیه؟؟چیکار کنم سرد مزاج بشم این داغی و نیازم که فکر میکنم گاهی دارم آویزون شوهرم میشم کم بشه و این اون باشه که بیشتر بیاد سمتم نه من؟!! لطفا راهنماییم کنید،ابه هیچ کس نمیتونم این مشکلم روبگم.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۱- خود را به ورزش و کار و فعالیت های زیاد سرگرم کنید، ورزش و کار در کاهش طغیان غریزه ی جنسی اثر فوق العاده سودمندی دارد.
۲- گردش و تفریح و کوهنوردی، از عواملی است که برای کاهش شهوت و تسکین نیروی جنسی نقش موثری دارد .

۳- مسافرت که خواه ناخواه در اخلاق و روحیات انسان تحولاتی به وجود می آورد، غریزه جنسیرا نیز تسکین می بخشد .
۴- مطالعه، علاقه به کارهای فکری ، سرگرمی های هنری و خواندن سرگذشت قهرمانان علمی انسان را تا اندازه زیادی از شعاع خود خارج می کند و سرانجام این سرگرمی و آشنائی های روحی باعث کاهش نیروی جنسی می گردد.
وبه شما توصیه می کنم که کتاب مریخیها وونوسیها در اتاق خواب را مطالعه فرمایید
سوال شده نوامبر 3, 2015 در سلامت ، بهداشت توسط سحر- ح با شوهربی روح و بی احساسم چه کنم؟
توسط
من 2 ساله ازدواج کردم.7 ماهه خونه خودمم.شوهرم 4 سال به پام نشست تا منو بدست بیاره.اوایل میگفتم خیلی خوشبختم.میل جنسی من نرماله ولی شوهرم بی میله جوری که تا حالا تز من در پورد رابطه حرف نزده.جوری میاد سراغم انگار مجبوره.فقط منم که خودمو بهش نزدیک میکنم .خودمو کوچیک میکنم.ارزو به دل موندم یه بار بهم بگه فلان کارو کن .اصلا توجه نداره.دکترم رفتیم ولی.....تا حالا نشده 2 روز پشت سر هم رابطمون بشه.کمترین زمانمون یک هفته.هیچ وقت ازم تاریخ عادتمو نمیپرسه که کی شروع میشه کی تموم .خیلی زجر میکشم خیلی شبا فکرم جاهای دیگه میره رفته رفته تاثیر منفی روم گذاشته.کمکم کنید
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
10- مهمترین مساله در این موضوع این است که شما به همسرتان اهمیت مساله را بفهمانید. طوریکه او به فکر راه چاره بیفتد. شما باید با زبانی خوش اما صریح به او گوشزد کنید که مشکل می تواند بسیار حاد شود اگر حل نشود. باید خیلی جدی پیگیر باشید و درمان را ادامه دهید. مشخص است که در کوتاه مدت جواب نگیرید پس باید پشتکار داشته باشید و خسته نشوید چون این مساله می تواند تمام زندگی را تحت الشعاع قرار دهد.  رفتارهایی که می تواند بشما کمک کند را می توانید در پستهای مشابه مطالعه نمایید مانند تنوع در زندگی و رابطه با همسر هم در ظاهر و هم در روابط زناشویی و..  توجه کافی به تغذیه و ورزش هم شما و هم همسرتان. گذاشتن وقت کافی و مشخص برای این کار. ایجاد انگیزه برای همسر مثلا با خوشرویی و خوش اخلاقی زیاد پس از رابطه طوریکه که او بفهمد این خوش اخلاقی به چه دلیل است. این رفتارها به صورت مداوم و در طول زمان می تواند به شما کمک شایانی نماید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3097
بازدید دیروز: 9752
بازدید کل: 9757814
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...