0 امتیاز
241 بازدید
در اخلاقی ، ادبی توسط
میبخشیدوقت باارزشتون رومیگیرم من یه سوال کوچیک داشتم دررابطه باگذشته نامزدم.منونامزدم تقریبا 2ماهی میشه نامزدهستیم ایشون 4سال پیش بادختری حدودیکی دوماه دوستی کردن بااطلاع خونواده هاشون اینارو نامزدم بهم گفت...من از روزی که ایشون ایناروبرام توضیح داد اروموقرار ندارم وهمش تودلم یه شکی هست که نکنه الانم به فکرش باشه یاتوذهنم رابطه اونارو مرورمیکنم که چیکارا کردن وکجاهارفتن!واین فکرامنوخیلی ازار میده میترسم ذهنیاتم دررابطه به این مسئله عمیق تر شه ودردید من نسبت به همسرم بدبینی ایجادشه.
لازم به ذکره که منوهمسرم فقط یک هفته کناره هم بودیم وایشون سرباز هستن.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
قطعا شمانمیخواهید زندگی خود را تباه کنید . یک چیزی بوده و حالا زندگی جدیدی را شروع کرده اند تحمیلی هم نبوده و قطعا دوست دارند مشکلشان حل شودحالا شما بعنوان همسر باید کمک ایشون باشید .بله شما هم میتوانید چون عضوی از خانواده دو نفره هستید و از این زندگی مشترک رفتار شما هم میتواند موثر باشد. محبوب همسرتان بشوید . در تعارض الگوها ، الگویی که محبوب تر است پذیرفته میشود . اینجا دو تا الگو است دو تا منشأ هست دو تا گرایش برای این آقا هست یکی خانمی که قبلا نامزدش بودهو دیگری شما هستید . سعی کنید خودتان را برای شوهرتان محبوب کنید چطوری ؟ تقوی الهی پیشه کنید . عمل صالح انجام دهید . رابطه تان را با خدا بیشتر و بهتر کنید . چه ربطی دارد من میخواهم محبوب شوهرم بشوم عمل صالح انجام بدهم ؟ بله این قولی است که خداوند داده است و در آموزه های دینی ماست دو آیه قرآن سوره مریم که ان الذین امنوا و عملو الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودوو. کسانی که ایمان میآورند و عمل صالح انجام میدهند خدا آنها را محبوب میکند . شما میخواهید محبت شما در دل شوهرتان ایجاد شود تا آن محبت را فراموش کنند ، تقوی الهی داشته باشید ، نذر کنید تجربه نشان داده موثر است . لازم نیست نذرها مادی باشد معنوی هم میتواند باشد . مثلا ختم چهارده هزار صلوات مجرب است و واقعاً موثر است تصمیم بگیرید روزی هزار صلوات در چهارده روز بفرستید و هدیه کنید به حضرت فاطمه (س) یا به نیت سلامتی آقا امام زمان . ما معتقد به متافیزیک و ماورائ الطبیعه هستیم . عزیزان جدی بگیرید . به توقعات شوهرتان بیشتر توجه کنید یعنی از حد متعارف بیشتر . اگر شما این مشکل را نداشتید ده نمره به شوهرتان توجه میکردید ولی الان تا مشکل حل نشده و پروژه بسته نشده به توقعات ایشان پانزده نمره توجه کنید و وقتی مشکل حل شد به ده نمره برگردید . آقایان توقعات متفاوتی دارند ممکن است خوراک برایشان مهم باشد یا دفع غرایز . بعضی ها پوشش خانم برایشان مهم است بعضی آرایش خانمشان . خیلی از آقایان ، توجه خانم به خانواده خود را خیلی اهمیت میدهند .عجیب است شما به خواهر و مادر همسرتان توجه کنید در واقع رگ خواب همسرتان را بدست آورید یعنی سلیقه ها و حساسیت ها. به ایشان بیشتر محبت کنید ما روایت عاطفی داریم . حضرت علی (ع) فرمود : بالاحسان تملک القلوب با نیکی قلبها تسخیر میشود . دل مردتان را تسخیر کنید تا از تسخیر دیگری دربیاید . به ایشان احسان کنید . هدیه بدهید . خیلی مهم است اگر میخواهید گفتگو کنید ، در مورد موضوعات مورد علاقه همسرتان گفتگو کنید قطعا از موضوعات مورد علاقه خودتان دست بردارید .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1629
بازدید دیروز: 3604
بازدید کل: 9780573
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...