0 امتیاز
860 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام.من یک ساله که عقد کردم و توی این یک سال رابطه جنسی کامل باشوهرم رو شروع کردم.
اوایل شوهرم خیلی خوب بود و هرکاری که میخواستم انجام میداد واسم.ولی بعد از یه مدت از ترشحات من بدش اومد و رابطه دهانی (که من اهمیت زیادی بهش میدم) رو هم دیگه دوست نداره و انجام نمیده!
من فووقولاده به بهداشتم اهمیت میدم و این مساله نمیتونه بخاطر بوی نامطبوع یا موی زاعد من باشه.
لطفا راهنماییم کنید....چون تا حالا چند بار هم از شوهرم درخواست رابطه دهانی کردم و جواب منفی دادن....روی روحیه و رابطم با شوهرم خیلی تاثیر گذاشته.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این مساله به بهداشت شما و. احتمالا مربوط نمیشود. حدود چند هفته باو فرصت دهید و هیچ حرفی در این مورد نزنید. بگزارید از این جهت حس فشارنکند چون برای ادامه رابطه شما بسیار مخرب,است. احتمالا خود او پس از مدتی دوباره این مساله را پیشنهاد و انجام خواهد داد. اما اگر نشد خیلی محبت امیز و مهربانانه نیاز خود را با او بیان کنید و بگویید که خود او زمان و شکل و... ان را تعیین نماید. دقت کنید که فاصله زیادی بین اخرین رابطه باین صورت وجود داشته باشد تا اگر مشکلی ذهنی و روانی با این موضوع پیدا کرده حل شود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 883
بازدید دیروز: 2876
بازدید کل: 9679135
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...