0 امتیاز
6.0هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام

بنده علاقه ی زیادی به جوراب نازک دارم.طوری که تو خیابان چشمم به دنبال پاهای خانمها است تا ببینم جوراب نازک پوشیدن با نه.
مخصوصا" تو مهمانیها که بدون کفش هستن.
وقتی پاهای خانمی را میبینم که جوراب نازک پوشیده و جوان است و پاهاشون زیباست.دوست دارم پاهاشون را ببوسم و ببویم و بخورم.مخصوصا" اگر تو کفش بوده و تازه در آورده و میدونم که عرق کرده,دوست دارم یه دل سیر ببویم و بعد ببوسم و بخورم.حتی دوست دارم که رو صورتم بذارم.
البته کلا" به پاهای زیبای بدون جوراب که ناخنها و انگشتان زیبا و مرتب و تمیزی داشته باشه ,خیلی علاقه دارم.
البته برای هر پایی اینطوری نیستم.باید اون پا و جوراب برام زیبایی و جذابیت داشته باشه.
این علاقه ام,عادی است؟با همسرم درمیان بگذارم تا سیرابم کنه؟یا باید بیخیال بشم چون خانمها از این کار بدشون میاد.نظر خانمها در مورد این علاقه ی من چیه؟اگر خانمها هم لذت میبرن که هیچ و گرنه اگر یک طرفه است,دوست ندارم همسرم به خاطر من کوتاه بیاد و بخواد تحمل کنه.
چون دوست دارم رابطه و لذت دوطرفه باشه.لذت یکطرفه حیوانی است.
اگر این علاقه ی من غیر عادی است,برای درمان به تخصص یا مشاوری رجوع کنم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
پرسشگر عزیز این مسئله نیاز به بررسی عمیق دارد.مثلا اینکه فقط به پا علاقه دارید ..یا به نوع جوراب و کفش هم علاقه دارید ...ایا در دوران کودکی هم این مسئله وجود داشته...برای تشخیص صحیح و کمک به شما حتما به روانپزشک مراجعه کنید
توسط
از حدود سن هشت سالگی یادمه که به لباس زیر زنانه علاقه داشتم.جوراب نازک مادرم را میپوشیدم تا حدود هجده سالگی هر وقت که تنها میشدم جوراب نازک.میپوشیدم یا جوراب شلواری.تا اینکه موتجه شدم پوشیدن لباس جنس مخالف حرامه.دیگه ترکش کردم.
از حدود هجده سالگی تا چهار الی پنج سال به پاهای خانمها تو مکانهای مختلف مخصوصا" مهمانی ها دقت میکردم.و خانمهایی که جوراب نازک میپوشیدن دیدن پاهاشون برام لذت بخشه.
مخصوصا اگر پای اون خانم جوان و زیبا باشه.
خب در کفشهای روباز و پاشنه بلند این جذابیت برام بیشتر است.ولی خود کفش بدون پا برام لذت چندانی نداره.
کلا" علاقه ام به جوراب نازک است و رنگش مهم نیست.ولی مشکی برام جذابتره.
به غیر از جوراب هم به پاهای خانمهایی که زیبا و سفید و تمیز باشن و ناخنهاشون مرتب و درست کرده باشه.علاقه دارم.
حدود 23 سالگی متوجه شدم که این نگاه حرامه و ترکش کردم.ولی از موقعی که نگاه عمدی را ترک کردم,در موارد ناخوداگاه که به چشمم میخوره.دلم میلرزه و بدجور هوس میکنم که ایکاش میتونستم اون پا را ببوسم و ببویم و بخورم.
به نظرتون این علاقه ام عادیه؟ایا در این مورد چیزی به همسرم بگم تا من را سیراب کنه؟نظر خانمها در مورد بوسیدن و خوردن پاهاشون چیه؟
البته علاقه به بوییدن پا فقط ماله زمانی است که اون خانم جوراب نازک پوشیده و میدونم که پاهاش عرق کرده و تمیز است.این بو برام جذابیت داره.
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
با سلام،ابتدا تقوای شما را تحسین ميکنم،بنظرمن شما با این پرهیز،به سلامت روانی خود کمک کرده اید،زیرا علاقه به لباس زیر خانمها ویا برخی اشيائ،یك اختلال جنسی  وفتيش بحساب می ايد،اما راه حل منطقی وشرعي این مسئله:به همسرتان نگویید که پای سایر خانمها برایتان تحریک کننده است،ولی هرگاه جوراب نازک می پوشد ميتوانيد علاقه ولذت خودرا،به پای همسرتان نشان دهید واز اوبخواهيد آنطوری باشد که شما ميخواهيد. او موظف است نیاز سالم شما را برآورد تا تامین باشید ودرحسرت نمانید،ضمنا بهتر است بایک سكسولوژ مشورت کنید،شاید خانمها از ملاعبه با پایشان چندان تحریک نشوند اما یقینا همه ی خانمها از توجه و نوازش و بوسه ی همسرشان لذت ميبرند
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 1086
بازدید کل: 9784334
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...