0 امتیاز
197 بازدید
در اخلاقی ، ادبی توسط
دوباره دسته بندی کردن
سلام

خانم هستم، حدود 4 ماهه که از عروسی من میگذره و همسرم تو این مدت هرگز به خانه پدرم نیامده و با آنها ارتباطی ندارد،

دلیلش هم این است که موقع مراسم عروسی بخاطر بعضی مسائل در خرید داماد با خانواده من مشکل پیدا کرد، با اینکه 20 سال است که خانواده هامون همسایه هستن و به شرایط مالی و اقتصادی هم کاملا آشنا هستیم، اما خانواده همسرم توقعاتی داشتند که خانواده من از پس آنها برنمیامد و متناسب با توان خودشون برای داماد خرید کردن،و من در هزینه لباس عروس و ارایشگاه و... واقعا ملاحظه کردم، ضمن اینکه بنظر خودم و اطرافیانم جهاز کاملی بردم و هیچ توقعی از همسرم و خانواده نداشتم.

لازمه بگم تو این مدت رفتار من با خانواده همسر تغییری نکرد و دنبال جبران نبودم و من با آنها رفت و آمد دارم و احترام میذارم.

همسرم رو دوست دارم و اوهم مرا دوست دارد، چندین سال بود که خواستگارم بود و همین موضوع مرا بیشتر ناراحت میکند ...

اما خب وقتی رفتارش با خانواده ام رو میبینم دلم میشکند، چکار میتونم بکنم تا مشکل حل بشه و زندگیم بهم نخوره؟؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
ممکن است این ناراحتی به مسایل دیگری مثل این چندسالی که خواستگار بوده و جواب خوبی نگرفته ربط داشته باشد. باید شما با او صحبت کنید و از علت واقعی رفتارش اگاه شوید. سعی کنید باو بفهمانید این رفتارش نه تنها مشکلی را حل نمیکند بلکه در طول زمان از علاقه شما میکاهد و باعث کدورت میشود. خیلی محبت امیز از او خواهش کنید که بخشش را بجای کینه انتخاب کند حتی اگر فکر میکند حق با اوست. بگویید کسیکه میتواند ببخشد انسان بزرگوارتر و بلند طبع تری است تا کسی که کینه را در دلش نگه میدارد. سعی کنید بیشتر باو توجه نمایید اما در کنارش از او انتظار داشته باشید بخانواده شما احترام بگزارد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 714
بازدید دیروز: 2876
بازدید کل: 9678966
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...