24 - تقیه ، اهل سنت ، لعن
نویسنده : مهندس حسین رأفتی
تقیه ، اهل سنت ، لعن ( 1393/06/15 ) وظیفه عملى یك مسلمان چیست؟ در دهها آیه قرآن از اول سوره بقره كه به سبك تمام كتب علمى ابتدا اصطلاحات استفاده شده در كتاب را خود تعریف میكند( كافر عقیدتى در قرآن كیست و نیز فاسق، متقى، ...) تا آیاتى كه نام و اسم را در اعتقاد به خدا بى اعتبار دانسته و به فرمول هاى اعتقادات واقعى اشاره میكند و تا آیاتى كه مردم سراسر دنیا را به وحدت براى تنها پیروى از خدا و نه هیچ انسان دیگرى فرا خوانده ... امام علی ع مخالف کشته شدن عمر . امام علی ع مخالف خلیفه کشی .
تقیه ، اهل سنت ، لعن ( 1393/06/15 )
با استفاده از قرآن و روایات و نیز ریاضیات عقلى میتوان اثبات كرد بالاترین جنایت در حق بشریت توسط خلفا ی اول و دوم انجام شد
بزرگترین غصب تاریخ ، حاشیه بردن حاكم الهى، قتل فاطمه زهرا( س) ، دین آخر خدا را در اختیار گرفتن، موجب شده میلیاردها انسانى كه بعد از پیامبر اكرم در پنج قاره بدنیاآمده اند از تفكر اصیل ( اصول دین) و روش و سبك زندگى صحیح ( فروع دین) محروم بشن.
لذا بالاترین تنفر ما بین تمام مخلوقات خدا بى شك به خلیفه اول و خصوصا دومى است. و عمیق ترین لعن ما و یقینا بالاترین عذابهاى الهى براى این دو نفر است.
اما وظیفه عملى یك مسلمان چیست؟ در دهها آیه قرآن از اول سوره بقره كه به سبك تمام كتب علمى ابتدا اصطلاحات استفاده شده در كتاب را خود تعریف میكند( كافر عقیدتى در قرآن كیست و نیز فاسق، متقى، …) تا آیاتى كه نام و اسم را در اعتقاد به خدا بى اعتبار دانسته و به فرمول هاى اعتقادات واقعى اشاره میكند و تا آیاتى كه مردم سراسر دنیا را به وحدت براى تنها پیروى از خدا و نه هیچ انسان دیگرى فرا خوانده بلكه دستور به مومنین میدهد و تا آیاتى كه بجاى مومن ، از كلمه مستضعف استفاده میكند ، نشان میدهد اقلیت بسیار كم تعداد مومنین وارسته و روشنفكر( شیعه واقعى) رسالت بزرگى در نجات و سعادت كل انسانها دارند.
امروز میلیاردها انسان در پنج قاره جهان همدرد ما در زیر سلطه فكرى ، فرهنگى ، اقتصادى و.. بودن نظام خشن بزك كرده زر و زور و تزویر هستند.
واقعا ما نود و نه درصدیم. این نه به اعتبار اسامى است كه یكى بگوید من شیعه ام یا سنى یا مسیحى و یا یهودى.
نظام سلطه كل مردم دنیا را در هر كشور به گونه اى به خدمت گرفته و یا با بى رحمى به تباهى میراند.
بعد از قرآن به روش زندگى پیامبر مى پردازیم. پیامبر غریب وبزرگمان چگونه استراتژى اصلى جهانى خود را با تحمل منافقین كثیفى مثل دو خلیفه كه براى ثانیه اى ایمان نیاورده بودند رها نكردند. درگیرى داخلى درست نكردند تابا كم فرهنگ ترین مردم بزرگترین تمدن و تفكر بشرى را براى تا آخر هستى معرفى كنند.
این مردمى كه پیامبر ٢٣ سال زحمت كشیدن و تشكل دادن و صدها بار جایگاه امیرالمومنین را معرفى كرده و در غدیرخم در اجتماع بین المللى پیمان گرفتند بعد از رحلت ایشان چند نفر پاى كار ازجان و دل داشتن؟
بعد از سنت نبوى در محبت به مردم و تحمل آنها و نرادن ایشان براى رسیدن به هدف ابلاغ دین خدا به تمام مردم دنیا در تمام اعصارو زمانها، به روش امام على( ع) با مردم و این خلفا میرسیم.
اگه من و شما بودیم و كوچكترین اهانتى به حضرت فاطمه میدیدیم دین و دنیا و خدا را زیر پا گذاشته و براى نابودى متعرض جان میدادیم. ما كه معرفت ناچیزى ازدریاى عظمت و قرب فاطمه( س) داریم.
اما على و پیامبر كه تنها ایشان فاطمه را میشناسند چرا و چگونه دستور به صبر و تحمل شخصى خود و مومنین میدهند. بزرگى و عظمت امام على از بدر و خیبر بالاتر در صبر بر دیدن كثافتهاى دنیا پرستى است كه جلوى چشم ایشان موجبات شهادت بى بى رو فراهم میكنن. بعد از امام تقاضا میكنن براى دلجویى فاطمه قبل از شهادت به منزل على بروند!!! غربت مظلومیت عظمت و صبر على چقدر است؟؟؟؟؟؟
٢٥ سال امام على براى تداوم رسالت جهانى و ابدى پیامبر نه تنها با خلفا مبارزه نكردن و نه تنها كناره گیرى و خانه نشینى نكردن بلكه در كنار اثبات حق حاكمیت الهى توسط خودشان براى همه مردم، یار كمك و مشاور عالى امین حكومت بودند.
امام علی ع مخالف کشته شدن عمر :
به نهج البلاغه مراجعه فرمایید. به مشاوره هاى سیاسى ، نظامى و استراتژیك امام به حاكمان غاصب حكومت اسلامى كه در تاریخ ذكر شده. به تلاش حضرت براى قدرت همین پایه ها و انسجام جامعه به قیمت سلامت خلیفه. امام على ( ع) به عمر ، بعد از فتوحات زیاد میفرمایندمركزیت فرماندهى را خیلى رها نكرده به خط مقدم بروى زیرا شاكله نظام باید حفظ شود.
امام علی ع مخالف خلیفه کشی :
براى جریان عثمان در نهج البلاغه امام ضمن توصیف ماجراها میفرمایند آنقدر مثل شتر آبكش در رفت و آمد براى میانجیگرى نجات عثمان تلاش كرده و از خود مایه گذاشتم كه ترسیدم نزد خدا نافرمان باشم!!!
امام باخلیفه كشى و اساس جامعه اسلامى را متلاشى كردن سخت مقابله كردند.
اهل سنت نقل میكنند عمر هفتاد بار گفت اگر على نبودلهلك عمر.
فعلا خلاصه كنم زندگى تمام امامان ما در كنار مردم غیر شیعه بوده و به شیعیان آموزش دادند چگونه وبا چه استراتژى بامردم دنیا عمل كنند. نه تنها كوچكترین بغضى از مردم( سنى ها) نداشته باشند بلكه چگونه با مهربانى و محبت و احسان كم كم كلام حق را به ایشان برسانند.
جملات مشهور از امام صادق و امام رضا( ع) در این زمینه ها داریم. تقیه را اگه دنیا دوستان اشتباه براى من و شما تعریف كردن به دستورات این امامان و رفتار عملى ایشان مراجعه كنیم.
تقیه بالاترین تكنیكهابراى آزادى و نجات انسانها و مبارزه با دشمن اصلى و نظام سلطه است.
جمله بزرگى امام صادق( ع) دارند: كسى كه تقیه ندارد دین ندارد.
تقیه بزدلى و سر در لاك خود فرو بردن نیست. تقیه مبارزه هوشمندانه چون امیرالمومنین و امام صادق( ع) است.
تقیه روشنفكرى در دشمن شناسى است.
نمونه هاى معاصر ما یكى مرحوم علامه عسكرى است. كتب ایشان دررسوا كردن پایه هاى اهل سنت و تحلیل بسیار علمى تاریخ اسلام بى نظیر است. ولى آنچنان با ادب و مستدل و علمى بحث میكنند كه تقدیر علما اهل سنت و دانشگاه الازهر را هم در یافت میكنن.
یا علامه امینى در مجموعه بى نظیر الغدیر.
یا عملكردوبیانات ایه الله سیستانى در دهه اخیر در عراق.
و از همه بالاتر تفكر و حركت امام خمینى در دفاع از دین خدا.
٢٥ سال امام على براى تداوم رسالت جهانى و ابدى پیامبر نه تنها با خلفا مبارزه نكردن و نه تنها كناره گیرى و خانه نشینى نكردن بلكه در كنار اثبات حق حاكمیت الهى توسط خودشان براى همه مردم، یار كمك و مشاور عالى امین حكومت بودند.
تمام راههاى اتمام حجت و اثبات قطعى حقانیت خود براى مدیریت مردم را به همراه حضرت فاطمه زهرا عمل كردند. راه نباید در طول تاریخ گم شود. چه غربت و مظلومیتى كه دو حجت الهى به در خانه هاى انصار و مجاهدین بروند و بایادآورى سفارشات پیامبر و خصوصا غدیر ، مردم را به یارى دین خدا بخوانند