41 - راه نجات بشر : بیدارى
نویسنده : مهندس حسین رأفتی
( 1393/8/2 ) ما در گفتمان وحدت با مردم اهل سنت ، دروغ نمیگوییم. واقعا ما باهم تحت ظلم و تباهى طاغوت ( اقتصادى ، رسانه اى ، فرهنگى ، سیاسى ،... ) كه به آن میتوانید نظام سلطه بگویید ، قرار داریم. فقط مسلمانان نیستند . قرآنى كه نگاه كنید ، مستضعفین عالم ( هفت میلیارد انسان ) در این جبهه اند كه نیاز به روشنگرى و بیدارى دارند.
راه نجات بشر : بیدارى
ما در گفتمان وحدت با مردم اهل سنت ، دروغ نمیگوییم. واقعا ما باهم تحت ظلم و تباهى طاغوت ( اقتصادى ، رسانه اى ، فرهنگى ، سیاسى ،… ) كه به آن میتوانید نظام سلطه بگویید ، قرار داریم.
فقط مسلمانان نیستند . قرآنى كه نگاه كنید ، مستضعفین عالم ( هفت میلیارد انسان ) در این جبهه اند كه نیاز به روشنگرى و بیدارى دارند.
این همان روش امام زمان عج پس از ظهور مباركشان و قبل از قیام میباشد.
سوال : مستندی مبنی بر اینکه آیت الله سیستانی لعن خلفا رو حرام دونستن اگه دارید ارائه کنید ممنون میشم.
خلیفه اول و دوم ، ملعونترین مخلوقات خدایند.
ولى دستورى كه ائمه اطهار ع و مراجع من جمله مرجع بیدار سیستانى فرمودن ، اینست كه جایگاهها رو باید اول درست تشخیص داد.
سلام جناب رأفتی منظور از جایگاه رو میشه بیشتر توضیح بدین.
اگر تبعیت اقاى سیستانى از اهل بیت نبود ، تلاش و سرمایه گذارى هاى دهها میلیاردى امریكا و عربستان و .. و حضور فیزیكى و نظامى در عراق ، مفتضحانه شكست نمیخورد.
در زمینه متن خانم راستگو ، در زمینه نحوه برخورد با صفحات اهانت به شیعه در اینستاگرام :
١- فكر میكنم مى توان اصلا وارد این ماجراهاى ساختگى نشد.
٢- اگر به هر دلیلى ورود كردید ، همانقدر كه انفعال بد است ، دروغ از آن بدتر است.
ما در گفتمان وحدت با مردم اهل سنت ، دروغ نمیگوییم. واقعا ما باهم تحت ظلم و تباهى طاغوت ( اقتصادى ، رسانه اى ، فرهنگى ، سیاسى ،… ) كه به آن میتوانید نظام سلطه بگویید ، قرار داریم.
فقط مسلمانان نیستند. قرآنى كه نگاه كنید ، مستضعفین عالم ( هفت میلیارد انسان ) در این جبهه اند كه نیاز به روشنگرى و بیدارى دارند.
این همان روش امام زمان عج پس از ظهور مباركشان و قبل از قیام میباشد.
حالا قدر خمینى كبیر را بدانیم كه چه كرد در دنیا.
طبق دستور قرآنى ، باید با مردم دنیا دیالوگ سازى كرد. باید از مفاهیم و درك هاى مشترك شروع كرد.
البته روش تمام انبیا همین بوده. هر استادى هم با فرد تحت تعلیمش ، همین گونه است.
از جایى كه میداند ، شروع میكنیم.
«قل یا اهل الکتاب تعالوا الی کلمه سواء بیننا و بینکم الا نعبد الا الله ولا نشرک به شیئا ولا یتخذ بعضنا بعضا اربابا من دون الله فان تولوا فقالوا شهدوا بانا مسلمون؛
بگو ای اهل کتاب بیایید به سوی سخنی که میان ما و شما یکسان است که جز خداوند یگانه را نپرستیم و چیزی را همتای او قرار ندهیم و بعضی از ما بعضی دیگر را غیر از خدای یگانه به خدایی نپذیرد هرگاه سرباز زنند بگویید گواه باشید که ما مسلمانیم. (سوره مبارکه آل عمران آیه 64)
این پیام آزادى و آزادگى و رمز نفوذ و صدور اسلام ناب در تمامى مردم تحت ظلم و تباهى است. چه در صدر اسلام و تا كنون.
بار سنگینى بر دوش ماست.
تقیه ، یعنى منفعل نباشیم و بدانیم ، جایگاه هر سخن و رفتار كجاست.
زندگى ائمه ع عموما با مردمى بوده كه ما به آنها میگوییم اهل سنت.
وقتى به ما دستور میدهند كه محاسن كلام مارا به آنها برسانید و در این صورت از ما پیروى میكنند ( حدیث مشهور امام رضا ع ) مخاطب همه مردم دنیا هستند.
بدیهى است ، دیالوگ با هر كدام متفاوت است. و با هر گروه باید از جایى شروع كرد.
و الا تمام كلام ائمه ع حسن است. تخصیص امام رضا ع یعنى گزینش با توجه به مخاطب.
تقیه ، عین خیر خواهى است. و تكنیك كمك و راهنمایى مردم دنیاست. عین صداقت و پاكى در كنار حكمت و اندیشه است.
در نقطه مقابل رفتارهایی است که بشدت در دین ما نهى شده است .
ائمه ما علیهم السلام بر عدم علنی سازی اسرار ، تاکید داشتند تا جلوی فتنه انگیزی میان شیعیان و سایرین را بگیرند. مثل این حدیث: از جابر از ابوجعفر – امام باقر- علیه السلام: اکتموا اسرارنا و لاتحملوا الناس علی اعناقنا (۳) اسرار ما را حفظ کنید و مردم را نسبت به ما بدبین نسازید! ۳: بحار الأنوار ج : ۷۲ ص : ۴۱۷
، یا كسى كه تقیه ندارد دین ندارد، از این دسته اند. و یا :
وَ قَالَ الصَّادِقُ ع مَنْ أَذَاعَ عَلَيْنَا شَيْئاً مِنْ أَمْرِنَا فَهُوَ كَمَنْ قَتَلَنَا عَمْداً وَ لَمْ يَقْتُلْنَا خَطَأً.
مهندس آقاسى زاده : باسلام
لازمه جذب کردن
در کمترین سطوح فحاشی نکردن است
با اولین توهین شانس نفوذ واتحاد ودوستی بین مسلمین به صفر میرسد
پس برای سلامتی اسرائیل ، ما باید به مقدسات هم توهین کنیم تا همیشه باهم بجنگیم…ویهودیان وفتنه هایشان رانبینیم.
پاسخ :
آنچه نوشتید ، عین دستور قرآن است.
البته تكنیك هاى جذب و ارتباط زیادو متنوع هستند. بعضى مواقع راه نفوذ ، اقتدار و تاكید روى عقیده اى ممكن است باشد. تك بعدى نباشیم.