0 امتیاز
284 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
نمایش از نو توسط zrastegar
سلام
من تازه با سایت شما آشنا شدم و خیلی حس خوبی داشتم با مطالبتون
22سال دارم و اولین بارداری رو داشتم تجربه میکردم که در هفته 9بارداری به دلیل خونریزی ناگهانی و درد خیلی شدید جنین رو سقط کردم و در سونوگرافی هم مشخص شد قلب تشکیل نشده.. الان 27روز از سقط میگذره و من هنوز عادت ماهیانه نشدم، نمیدونم کی باید اقدام کنم، میشه راهنماییم کنید؟

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
پرسشگر عزیز

از اینکه با مطالب سایت و پاسخ های سوالات ارتباط برقرار کردید مسروریم. امیدواریم از نکات موجود در آن در زندگی زناشویی و تربیت فرزندانتان بهره ببرید.

 

متأسفم که در اولین تجربه بارداری ، دچار سقط خودبه خودی شدید. با کمال تأسف بدلیل آلودگی های زیست محیطی و سبک غلط تغذیه و زندگی این موارد به شدت رو به افزایش گذاشته است.

بهتر است شما و همسرتان که به تازگی این تجربه تلخ را از سر گذرانده اید، به خودتان فرصت بازسازی روحی و جسمی بدهید. تا هر دو آماده و شاداب ، اقدام مجدد برای بارداری بکنید.

در ابتدا توصیه میکنم زیر نظر متخصص زنان دلسوز و متعهد قرار بگیرید و مراحل رو گام به گام با ایشون پبش ببرید.

اگر خود شما یا همسرتان از هر لحاظ نتونستید با این پیشامد کنار نیامده اید و یا به هر نوعی خود را مقصر میدانید بهتر است به مشاور هم سری بزنید. به شما اطمینان میدهم که این مورد به هیچ عنوان مقصر شما نبوده و نیستید.

اکثر متخصصان،  سه تا شش ماه زمان بعد از سقط را برای اقدام برای بارداری مجدد مناسب میدانند. با توجه به ندای جسم و روحتان و نظر متخصص، اقدام کنید.

در این مدت از تقویت جسم و روح خود و همسرتان غافل نشوید . مصرف فولیک اسید و ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

 

إن شاءالله به حق این ماه عزیز ، خداوند به شما و همه ی منتظران؛ فرزندان صالح و سالم عنایت بفرماید.

 

 

موفق باشید.
0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 770
بازدید دیروز: 2849
بازدید کل: 9802043
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...