0 امتیاز
1.4هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شش ماه است که ازدواج کرده ام ولی همسرم همچنان دوشیزه است . آیا مشکل حل می شود ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این مسئله ی واژینیسم است . قبلا دراین مورد توضیح داده شده است. می توانید این مطلب را در سایت شبکه جستجو کنید . همچنین در کتاب گلبرگ زندگی دو هم این مطلب آمده است . واژینیسم اختلال کنش جنسی در خانم ها است . در واقع یک کج کاری جنسی در بانوان است. یک فرایند جسمی ، روحی و روانی باعث ترس و درد در خانم می شود و این باعث می شود که خانم نتواند با همسرش ارتباط برقرار بکند و دوشیزه می ماند . چون آقایان ما از این مسائل آگاهی ندارند دلسرد می شوند و حتی ممکن است که به فکر جدایی هم بیفتند .این یک مشکل است ولی بحران نیست . آقا فکر می کند که همسرش سرد مزاج است ولی الزاما این طور نیست . اختلال انزجار جنسی با واژینیسم فرق می کند. ممکن است که خانم گرم مزاج باشد ولی مبتلا به اختلال واژینیسم باشد. کسانی که در دوران عقد هستند دقت کنند که شتابزده عمل نکنند و از زور و قلدری استفاده نکنند . ما ابتدا به متخصص زنان و زایمان ازجاء می دهیم . آنها ابتدا توصیه هایی می کنند و بعد ژل های بی حس کننده یا درمان های ضد انقباض تدریجی تجویز می کنند ، هشتاد درصد این مشکل حل می شود . اگر مشکل حل نشد ما به روانپزشک ارجاء می دهیم که با دارو یا رفتار درمانی مشکل را حل می کنند .
این ممکن است که مشکل جسمی باشد یا بخاطر التهاب داخلی یا خارجی باشد یا ممکن است در دوران کودکی مادر او را زیادی ترسانده است که با بدن خودش بازی نکند و وقتی این دختر ازدواج می کند در مقابل همسرش مقاومت نشان می دهد . ممکن است بخاطر اضطراب و استرس باشد. ممکن است که آقا برخورد خوبی نداشته است و اضطراب را ایجاد کرده است . اسلام دستورهایی آرام بخشی برای شب زفاف دارد تا جلوی این مشکلات گرفته بشود. اینها بخاطر ساختار وجودی زن است. ما نباید قیاس به نفس بکنیم .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1914
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9840211
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...