0 امتیاز
182 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
باعرض سلام وخسته نباشيد.من سه ساله نامزد موندم به دلايل مشکلات سربازي وکاري شوهرم.وشوهرم دوسال ازم کوجيکه.قبل عقد باهم رابطه دوستي داشتيم وشوهرم اخلاقش تند وزود جوش بود وهمه مخالف ازدواجم بودن وتااينکه عقد کرديم واخلاقاي بدشوهرم جندبرابرشد.عاشقمه وزيادي دوسم داره ولي رفتاراش نرمال نيس.بددهن هست فش ميده ودوسداره حرفه خودشوپيش ببره وسطح مارر ازخودشون پايين ميبينه وهمش بگومگوميکنيم واون همش منومقصرميبينه وميکه تومنوبد ميکني ولي درحالي که وقتي يه حرف بهش ميکم زود داغ ميکنه ودادوبيداد حتي فش ب خونواده ي خودش ومن ميده.همش مارومسخره ميکنه.همش نظرخونوادش احترام ميزاره.بهم ميکه نظراي توچرته.ولي من ميکم توبايد صبورباشي وزود جوش نياري.حرفاي منوبخونوادش ميکه من خيلي ناراحت ميشم.بخونوادم احترام قاعل نيس ب خودم ارزش قاعل نيس و چون دوشيزه نيستم ميترسم طلاق بکيرم.خونوادم ميکن جدا شوولي من ته دلم دوستش دارم ميکم شايد بعد عروسي عوض شد.عيد عروسيمونه.همش تودلهره هستم.خونوادم ميکن شوهرت دوستت نداره چون برات ارزش نميده وپولشواززنش بيشتردوسداره وميکن شوهرت اخلاقش تنده بي ادبه وپرروهست بزرگوکوجيک سرش نيس.واين هم بکم لجبازه شوهرم.بنظرشما من جيکارکنم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شما در مرحله حساسی از زندگی هستید. نمی خواهم به دلهره شما بیفزایم یا شما را نگران کنم اما واقعیت این است که نباید خودتان را گول بزنید و منتظر تغییر او باشید. یا با خودتان و او کنار بیایید و این رفتار او را قبول کنید و روش برخورد با او را یاد بگیرید. یا به نظر خانواده تان  احترام بذارید. اینکه خودتان را گول بزنید فرقی در واقعیت ایجاد نمیکند. چه بسیاری زنانی که پس از ده ها سال از زندگی خود پشیمان شده اند و می گویند که کاش به علاقه خود اهمیتی نمی دادیم. ولی در کنار این مسایل نباید یادتان برود اگر صبور باشید و او را با تمام اخلاق بدش قبول کنید و مانند یک دوست برای او دلسوز باشید شاید در طول مدت بتوانید روی او تاثیر مثبت بگذارید. ولی شرط این مساله پذیرش او با همین اخلاق است نه انتظار از او برای تغییر. اگر شما بعد از ازدواج دایما به او سرکوفت بزنید که اخلاقت بد است او بدتر خواهد شد و زندگی را به کام شما تلخ خواهد کرد. اما اگر روش برخورد با انسانهای زود جوش را یاد بگیرید و بدانیدکه چطور در مقابل تک تک رفتار های ناراحت کننده او عکس العمل نشان دهید می توانید کم کم روی او تاثیر بگذارید و پس از سالها از زندگی خود  رضایتمند باشید. اگر توانایی این برخورد و تحمل و صبر را در خود می بینید چه بهتر. ولی در غیر این صورت ترس های واهی را کنار بگذارید و تصمیمی عاقلانه بگیرید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2810
بازدید دیروز: 1540
بازدید کل: 9845091
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...