0 امتیاز
320 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام
من يک ساله نامزد کردم و متوجه شدم نامزدم خصوصيات بد زيادي دارن. من خصوصيات ايشون رو براي خانوادم بازگو نکردم بخاطر همين ميخواستم لطف کنيد شما راهنماييم کنيد.
1_اهل کار نيست. دنبال کار نميره ميخوابه تا پنج بعد از ظهر،گاهي هم بيشتر. ميگه کجا برم دنبال کار؟وقتي جايي رو بهش معرفي ميکنيم بهونه مياره نميره. روزنامه ميگيره ولي زنگ نميزنه،اگر هم مادرش بجاش زنگ بزنه براي مصاحبه حضوري نميره.
2_دروغ زياد ميگه،بدون اينکه دليلي داشته باشه،شايد کار بدي انجام نده که بخاطرش مجبور شه دروغ بگه،ولي متاسفانه براش عادت شده دروغ گفتن.
3_سيگار ميکشه،شرط ازدواج من کنار گذاشتن سيگارش بود ولي همش امروز و فردا ميکنه،خانوادم نميدونن سيگار ميکشه.
4_قرص ترامادون،متادون و...  ميخوره. ميگه براي ارتباط جنسي ميخوره ،در صورتي که اينطور نيست وقتي عصباني ميشه هم ميخوره. اخيرا متوجه شده که عادت کرده و اگه نخوره پا درد ميگيره.
5_خيلي بددهن هستش. جلوي هر کس که باشه براش فرقي نداره. به محض ناراحت شدن شروع ميکنه به فحش دادن.
6_عصبي هستش. تو يک سال مدت نامزديمون تقريبا سه يا چهار بار من رو کتک زده،حالا سيلي ها بجاي خود.
7_اصلا معني آبرو رو نميدونه. کوچکترين چيزي که ناراحتش کنه ،با صداي بلند دعوا راه ميندازه،براش هم فرقي نميکنه کجا باشيم يا کي پيشمون باشه. تا حالا هربار که با فاميل و آشنايان من برخورد داشت،بدون استثنا هربار با صداي بلند بامن دعوا کرد و جلوي همه يه عالمه بهم فحش شد. بعدا که ميگفتم چرا اينکار رو کردي؟کارش رو انکار ميکرد.
8_بهم احترام نميذاره. مثلا ميخواد شوخي کنه که بقيه بخندند،تا ميخوام حرف بزنم جلوي جمع ميگه خفه شوو عوضي. در صورتي که تو خانواده ما هيچکس به همسرش بي احترامي نميکنه که ايشون هم بخواد مثل اونها رفتار کنه. فقط تنها خوبي که داره اينه که خيلي دوستم داره،قهر نميکنه،هربارهم که من قهر کنم پا پيش ميذاره براي آشتي،تا دعوا ميکنه باهام سريع پشيمون ميشه. خيلي به راهنماييتون نياز دارم،لطفا بگيد که چکار بايد کنم.
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
 
بهترین پاسخ
خیر. به هیچ وجه این ازدواج به صلاح نیست و شما اشتباه بزرگی کردید که تا بحال ادامه دادید. اصلاح این فرد بسیار سخت و دور از دسترس است و این نوع زندگی یا دوامی ندارد یا به مشکلات زناشویی و خیانت منتهی خواهد,شد. پس هنوز که خیلی دیر نشده با خانواده درمیان بگزارید و تصمیم بگیرید.
توسط
شما هرچي صفات بد بود رو گفتيد اخر ميگيد فقط خوبيش اينه دوستم داره!!! اين دوست داشتن واقعا بدرد هم ميخوره يني!
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2739
بازدید دیروز: 1540
بازدید کل: 9845020
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...