0 امتیاز
511 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام من دختری هستم ۲۸ساله ک حدودا دو سال پیش نامزدی ناموفق داشتم سه ماه با هم نامزد بودیم و مشاوره قبل ازدواج ک رفتیم گفتن ک باهم تفاهم ندارین و اون از نظر اخلاقی فرد نرمالی نیست و اگه ازدواج کنید در نهایت ب طلاق منجر میشه چون من هم آدم زود رنج و حساسی هستم. من نامزدم را دوس داشتم ولی الان هیچ حسی بهش ندارم الان همش نگرانم که اگه ازدواج کنم شوهرم به ی طریقی متوجه این بشه ک من ب نامزد قبلی علاقه داشتم میدونم ک این طرز فکر اشتباهه ولی دست خودم نیس گاهی اوقات ک خواستگار برام میاد وقتی میخوام بهش بگم ک قبلا نامزد داشتم  از استرس صدام میلرزه من تو دوران نامزدی با اون رابطه تلفنی داشتم ولی   چون با هم محرم نبودیم همش مواظب بودم ک حد و حدود را رعایت کنم و طوری رفتار میکردم ک اون هم حواسش باشه تو این سه ماه فکر نکنم ک بیش از ده بار با هم رابطه داشتیم تو این مدت خودم متوجه رفتارای غیر عادیش شده بودم و ب پیشنهاد من ب مشاوره رفتیم، حالا تمام استرس من اینه ک در آینده شوهرم متوجه این بشه ک من قبلا نامزدم را دوس داشتم. من تو خانواده مذهبی بزرگ شدم و توی محیط مذهبی هم داریم زندگی میکنیم گاهی اوقات پدرش با پدر من تماس میگیره ولی بابای من جوابش رو نمیده دلیل این تماسا رو نمیدونم ولی دوس ندارم دیگه ن خودش و نه خانواده اش را ببینم در ضمن پدرامون حدود ۱۵سال با هم دوست صمیمی بودن و ما با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم خدا رو شاکرم ک قبل از اینکه با هم عقد کنیم متوجه اشتباهم شدم . لطفا راهنمای ام کنین چطورباید این قضیه را برای خواستگارم بازگو کنم.ممنون از زحماتتون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۲-دوست عزیز این مساله اصلا جای نگرانی ندارد. اولا شما نیازی نیست همان ابتدا این مساله را بازگو کنید چون اصلا محرم نبوده اید پس فقط یک خواستگار بوده که چندین جلسه با او مشاوره رفته اید و برای اشنایی بیشتر صحبت گرده اید. بناب این بگذارید خواستگا ی عذدی انجام شود و اگر بعد از دو جلسه کار جدی تر شد در اثنای صحبت ها بگویید که من قبل از شما خ.استگاری داشتم که تا مدتی با او گفتگو میگردم ولی به نتیجه نرسید. اصلا قضیه را مهم جلوه ندهید و خیلی کم کم باو بگویید. دوما اگر کسی بخواهد ب ای این مورد شما را کنار بگذارد فرد نرمالی بنظر نمیرسد. پس بهیچوجه جای نگرانی نیست.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 364
بازدید دیروز: 3089
بازدید کل: 10295257
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...