0 امتیاز
1.2هزار بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
ایا مارک ورساچ که روی تمامی لوازم خانه و لباس و غیره هست جزه مارک شیطان پرستی است؟؟؟؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این آرم متعلق به یک شرکت طراح مد در ایتالیاست که شهرت زیادی دارد. اگرچه جیانی ورساچه در سال 93 برنده جایزه اسکار مد شد، اما باید گفت اطلاعات دقیقی در باب سوابق و گذشته ورساچه در دست نیست؛

واقعا علت این همه شهرت تبلیغ ورساچه خود مبهم و سوال برانگیز است. به گونه ای که حتی مرگ ورساچه بسیار مشکوک و پرابهام اتفاق افتاد. ولی میتوان گفت نمادی که وی بکار گرفته است نمادی شرک آلود است که در یونان باستان ریشه دارد. بنا بر افسانه های یونان این زن بعد از تمرد و طغیان مورد نفرت خدایان (!) قرار گرفت و بدست یکی از آن خدایان اغوا شد که در نتیجه‌ی این اغوا موهای سرش که زیبا بود به زشت ترین قسمت بدنش تبدیل شد. تصویری که در نماد ورساچه درج شده است مربوط به این تفسیر غیر توحیدی است که در افسانه های یونان باستان آمده است. طرحِ چنین نمادی نشانگر این است که پایه گذارش نه تعلق خاطری به دین رایج در غرب یعنی مسیحیت دارد و نه به آموزه های ادیان توحیدی دلبسته است و نه حتی نمادی عاطفی و زنانه انتخاب کرده است. نماد مذکور بیشتر نشان فریب و اغوا و شیطنت و عصیان زنانه و بعلاوه نشان برخورد بی رحمانه مقام ماورایی خدایان است که نسبت به مخلوقات خویش اندک مخالفتی را بر نمی تابند و زمین و مخلوقات خویش را به آشوب و نیستی می کشانند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 799
بازدید دیروز: 3089
بازدید کل: 10295692
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...