0 امتیاز
292 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
عقد کرده هستم . وقتی به خانه پدر شوهرم می روم ، شوهرم به من بی توجهی میکند و استدلالش این است که نکند مادرم از این محبت ، ناراحت بشود . آیا این طرز فکر درست است ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اگر استدلال این است که خانواده ام ، چون با همسرم آشنا نشده اند ، احتیاط کنم ، محک بزنم ، در اظهار محبت عجله نکنم ، گمان نمی کنم توجیه درستی باشد. چون شما میخواهید احترام بگذارید . چطور شما به یک غریبه که میهمان شما است ، در حضور والدینتان به او احترام میگذارید . همسرتان می تواند یک میهمان باشد . این توجیه درستی نیست . احترام و توجه لازم است . یکی از نیازهای اساسی زن توجه کردن است . ایشان عروس خانواده شما هستند و به منزل شما آمده اند . باید به ایشان توجه کنید و احترام بگذارید . حالا اگر منظورشان این است که جلوی مادرش ، با شما ارتباط عاطفی برقرار نمی کنم ، مثلا دیده بوسی و عشق ورزی نمی کند ، رفتار این آقا درست است . خانمی گفته بودند : ما دائم پیش هم هستیم و جلوی خانواده همسرم بهم دیگر محبت میکنیم ، من آنها را نهی کردم . بله اگر این کار را نمی کنند خوب است . ارتباط عاطفی باید در خلوت خودتان باشد . جلوی پدر شوهر و مادر شوهر این کار را نکنید . ممکن است یک ارتباط نا خوشآیند ، در مادر همسر شما ، ایجاد کند و کار شما سخت بشود . کاری نکنید که احساس کند پسرشان را ربوده اید . پس بنابراین ، احترام و توجه جلوی همه نزدیکان لازم است . این خطاب به آقا است . اگر شوهر به همسرش توجه نکند ، دیگران چطور توجه کنند . اگر ببینند پسرشان توجه میکند و احترام میگذارد ، آنها هم احترام می گذارند و این به نفع شما است . اگر ببینند پسرشان برایش مهم نیست ، آنها هم اهمیت نمیدهند .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

13 نفر آنلاین
0 عضو و 13 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 910
بازدید دیروز: 1527
بازدید کل: 9803710
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...