0 امتیاز
440 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام و خسته نباشید.
من سوالی دارم. من یک ساله عقدم. شوهرم میا جنسی بالایی داره اما ارتباط جنسی حتی سطحی در دوران عقد خیلی سخته. چون خانواده ما خیلی رابطه رو تویددوران عقد بد میدونند. منو همسرم دوهفته یه بار میتونیم همو ببینیم به خاطر همین شوهرم انتظارداره حداقل بعد از دوهفته یکبار ارضا بشه و این که اصلا هم اهل خودارضایی نیست. به همین دلیل خیلی براش سخته که رابطه نداشته باشیم. خونه ی ما شدیدا پدرم از خلوت ما بدش میاد و جوری باما رفتار میکنن هم پدر و هم مادرم برخورد بدی باهامون میکنن و خیلی خیلی کار بدی میدونن. به خاطر همین نمیتونیم حموم بریم و اگر بریم سوال میکنن که چرا رفتیم. یا اگر یک ساعت درااتاق تنها باشیم وقتی میایم بیرون خیلی باهامون سرد برخورد میکنن و من خیلی ناراحت میشم. خونه شوهرم هم همینطوره.
لطفا بگید ما چه جوری تو این دوران رابطه داشته باشیم که هم همسرم نیازش برطرف بشه و هم برخوردهای بد نبینیم.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
باسلام،ظاهرا والدین شما هدف ازدواج جوانان را فراموش کرده اند،اگر امکان دارد شخص فهیم وامین ویا بزرگتر با نفوذی باید در این موردبا انها صحبت کنددوهفته یکبار واقعا کم است،بهترین راه اینست که زودتر به خانه ی خود برویدویا باید با گفتگو وکمک گرفتن از دیگران فضای امن لازم را در خانواده ایجاد کنید. در ضمن دوست عزیز اگر همسرتون امکان مالی دارند گرفتن اتاق در هتل یا مسافرخانه گزینه خوبی است در حد دوسه ساعت درروز وقابل توجه شما دغدغه والدین شما ونگرانی انها بارداری شماست اگر مادر را خاطر جمع کنید ایشون پدر را ارام میکنند وبه هرحال زمینه شروع زندگی مشترکتون را زیر یک سقف فراهم کنید .
توسط
خیلی سخته منم این مشکل رو دارم. خیلی اذیت میشیم. کلی هزینه هتل میدیم . واقعا بابت این رفتارا که روزای خوب زندگی رو ازمون میگیرن ناراحت میشم. البته هتلم میرم 5 دقیقه 1 بار چک میشم که کجا هستم. بایدیه هتل بگیرم که پنجره داشته باشه که زنگ زدن سرم رو بیرون کنم که صدای ماشین بیاد و من بگم بیرونم. خودم هم 30 سالمه
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز والدین رو نمیتوان تغییر داد شرایط را باید با درایت ساخت وشما هستید که با ید مدیریت کنید واتفاقا با هیجان زندگی مشترک رو رونق بدهید وزیباتر جلوه داده ومتوجه باشید که زمان در گذر است وهمه اینها میگذرد وهرلحظه لذت همون زمان را ببرید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3308
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9796915
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...