0 امتیاز
398 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام. من در مورد مشکلات رابطه جنسی در دوران عقد سوال کرده بودم ازتون. ممنون از راهمناییتون. اما ما امکان شروع زندگی رو زودتر از یک سال دیگه نداریم. به دلیل شغل همسرم و دانشگاه من. چون من درشهر خودم دانشگاه میرم و قراه تو شهر همسرم زندکی کنیم به همین جهت باید بعد از اتمام دانشگاه عروسی بگیریم و اینکه هنوز شغل شوهرم قطعی نشده.
متاسفانه من ارتباط نزدیکی با مادرم ندارم و هیچوقت در مورد مساعل خصوصی زندگیم باهاش مشورت نمیکردم چون از بچگی اصلا بهمون نزدیک نمیشد و در مورد اشتباهات ما به شدت سرزنشمون میکرد و اصلا باهامون دوست نبود. به همین جهت من نمیتونم درمورد مساعل حنسیم باهاش صحبت کنم. این باعث شده گاهی در حین رابطه حس گناه بهم دست میده و خیلی ناراحت میشم. پدر و مادرم اصلا رتبطه در دوران عقد را موجه تمیبینند. این وضعیت خیلی عذابم میده و دچار افسردگی شدم. گاهی حس میکنم همسرم بهم نامحرمه که ما انقدر محدودیت داریم.  من واقعا احساس ناامیدی میکنم. هیچکس امین و بزرگی هم نیست که بتونم این مساعل رو بهش بگم.
گاهی از ازدواج کردنم پشیمون میشم. خیلی این قضیه رو روابط منو همسرم تاثیر گذاشته و نگران زندگیمونم
:'(
من برای سوالات بعدیم در این زمینه اگر زیر سوالات خودم دیدگاه بگذارم شما پاسخ میدید یا دوباره جداگانه سوال کنم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سعی کن عزیز با ارتیاطات کلامی موثر وزیبا خلاهای عاطفی همسرتون را پر کنید کمی خلاقیت بخرج بدین وبا درایت وشناخت کاملی که از همسرتون دارید اورا سرشار از عشق وامید کنید واگرشده قرارهای پنهانی بزارید واورا با زبان تامین کنید

 

بله لطفا اگر سوالتان مرتبط با سوال قبلی است در ادامه دیدگاه سوال خودتان مشکل را مطرح کنید
توسط
عذر میخوام توسط کلام واقعا نمیشه نیازشو برطرف کنم درحالی که همیشه بهم میگه نمیخوام به گناه بیفتم و حالا که حلال هم هستیم چرا نتونیم استفاده کنیم؟ من همیشه امید اینده رو بهش میدم ولی یک سال زمان کمی نیست که بشه رابطه نداشت و برای پسر سخته.
قرارهای پنهانی پیشنهاد خوبیه بازم از راهنماییتون ممنونم
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3096
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9796703
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...