0 امتیاز
967 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این مساله که شما این رابطه را اغاز میکنید ممهم نیست اما مساله این است که چرا همسر شما نیازی احساس نمی کند. اگر قبلا خیانت کرده احتمال این مساله میرود که تکرار شود. اولین قدم اینست که از سمت شما کمبودی حس نشود. ایجاد تنوع در تمام زمینه ها می تواند همسر را جذب نماید. رفتار و محبت شما هم همینطور. هر از گاهی به او هدیه بدهید و با او در مورد نیازهایش صحبت کنید. اما در مورد رابطه ی او با شخص دیگر اگر از سمت شما کمبودی نباشد به مرور زمان به سمت شما بر خواهد گشت.  اما همواره در مواقع مناسب این را به او یاداوری کنید که او تنها فرد زندگی شماست و شما هم این انتظار را از او دارید که به شما فکر کند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2849
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9796456
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...