0 امتیاز
228 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شوهر من به تغییر آرایش من و دکور منزل بی اهمیت است . علت چیست ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این بخاطر این است که آقایان کلی نگر هستند . متاسفانه این جزئیات به چشمشان نمیآید . البته باید خودشان را اصلاح کنند . آنها بی توجه و بی اعتنا نیستند . خانم با هزار آرزو و مشکلات به آرایشگاه میرود و وقتی آقا او را می بیند سلام می کند و میگوید : شام آماده است و اصلا نمی فهمد . آقا متوجه تغییرات خانم نمی شود . خانم می گوید : من تغییری نکرده ام تا شاید آقا متوجه بشود . این خیلی بد است . چون برای خانم ها خیلی مهم است. مثلا خانم سبزی را شسته اند و بعد سبزی را تزیین می کند و وقتی آقا می خواهد آنرا بخورد ، به سقف نگاه می کند و سبزی را می خورد . آقایان این جزییات را ببینید . زیرا اگر اینها را نبینید ، خانم دیگر سبزی راهم نمی شوید زیرا می گوید : شوهر من سقف را نگاه می کند و سبزی می خورد . چرا سبزی را بشویم ؟ این ها بخاطر جزئی نگری خانم ها و جمال طلبی آنها است . آقایی می گویند : من وقتی می بینم خانمم غذا را تزیین کرده ، غذا را نمی خورم و می گویم من نمی توانم آنرا بخورم چون خیلی زیبا است و خانم می گوید : حالا بخور و خودت را لوس نکن . اما خانم از این رفتار لذت می برد . آقایان در تاریخ تولد و سالگرد ازدواج بی توجه هستند. آقایان جزئیات را نمی بینند . میگویند : که شوهر من تنبل است . خیر ایشان کلی نگر هستند . آقایان بهتر است دقت بیشتری در مسائل جزئی داشته باشند و احتیاج نیست کاری بکنند .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9835379
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...