0 امتیاز
298 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام من سه ساله که ازدواج کردم و مشکلات زیادی رو پشت سر گذاشتم الان حس می کنم زندگیم داره به بن بست عاطفی میرسه
تمام تلاشم رو میکنم که همسرم رو جذب کنم اما جواب دهی خوبی تا حالا نداشته
من قبل از ازدواجم یه نامزدی دو هفته ای داشتم
از روز اول همسرم رو در جریان گذاشتم
اونم پذیرفت
اما بعد عروسی شروع به بهانه گیری کرد
در حدی که به کوچک ترین چیزای ظاهری من هم ایراد میرگرفت
من تمام سعی خودم رو کردم که علاقه و اعتمادش رو جلب کنم
تا الان چند بار به صورت جدی بحث جدایی پبش اومذه
احساس می کنه اشتباه کرده
فکر می کنه من با اون رابطه داشتم
الان با تلاشایی که کردم بهتر شده
دارم سعی می کنم از لحاظ عاطفی جذبش کنم
اما هنوز موفق نیستم
مدام منو به خاطر رنگ پوستم یا چند نخ موی سفید که مدام با رنگ می پوشونم تحقیر می کنه
اگه به صورت عادی یه جوش ساده روی صورتم باشه به خاطرش بازخواستم می کنه
ساده بگم منو پایین تر از خودش می دونه
وقتی از لحاظ سکسی تحریکش میکنم خوبه تا چند روز
اما بازم خودش زیاد باهام نزدیک نمیسه
جوری که حتی یه وقتایی توی خواب ارضا میشه اما سراغ من نمیاد
باید چکار کنم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
بهانه گیری یعنی پیله کردن های بی دلیل . یعنی دلیل منطقی و عقلانی ندارد . این بهانه جویی ها عامل مخفی دارد . بهانه گیری ها عامل پوشیده ای دارد . دلیل دارد ولی دلیلش این عامل نیست . الان آقا بهانه جویی میکند . شاید شما خانم عزیز اقتدارش را حفظ نمی کنید . بویژه می خواهد در جمع به حرفش گوش کنید و به حرفهای او گوش نمی کنید . یا غرور او را جریحه دار کرده اید و یا به مادر او توجه نمی کنید . یا نیازهای غریزی اش را برآورده نمی کنید. یکسری مسائل این جوری هست . ما باید در رفتار خودمان بررسی کنیم و آنها را پیدا کنیم . عمده ریشه ی آنها همان بحث تفاوت ها است . عمده ی مشکلات در همین است . ما بیشتر قیاس به نفس می کنیم . خانم نیاز به محبت دارد ، پس به شوهرش محبت می کند در حالیکه آقا احتیاج دارد اقتدارش حفظ شود و یا خانم حس تملک دارد و وقتی آقا را سین جین می کند می گوید : به من اعتماد ندارد . یا آقایان عشق باز هستند و عشق ورز نیستند و احساس نیاز نمی کنند و به خانم نمی گویند : دوستت دارم چون خودش احساس نیاز نمی کند . جایگاه بهانه جویی ها همین جا است . اگر این حل بشود ، خیلی از مشکلات را حل کنند .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 910
بازدید دیروز: 3500
بازدید کل: 9822763
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...