0 امتیاز
604 بازدید
در بانوان با بصیرت توسط
سلام. بیش از چهار ساله که عروسی کردیم 28 سالمه و شوهرم 34.هیچ علاقه ای به بچه دار شدن نداره اصلا حاضر نیست حرفشو بزنه از اونجایی که افسردگی داشت بچه رو نمیپذیرفت الان که بهتره میگه تو نمی تونی زندگی خودمونو اداره کنی تا چه برسه به بچه، تو خودت هنوز بچه ای در حالی که به مادرش گفته منم دلم بچه میخواد ولی زنم نمیتونه نمیدونم چطور باهاش حرف بزنم و راضیش کنم ، همه افراد که کامل نبودن پدر و مادر شدن از طرفی همه تلاشمو برای رضایتش میکنم اما باز میگه ازم راضی نیست بگم که شوهرم آدم زودرنج حساس و سختگیری است که اوایل چندان با هم جور نبودیم اما بعد این سالها من خودمو تغییر دادم ولی باز راضی نیست میخواد من دقیقا اونی باشم که میخواد. شما میگید مشکل کجاست؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این احتمال می رود به دلیل تفاوت های بسیار زیاد شخصیتی بین شما و عدم توجه به تفاوتها در ابتدای ازدواج این مسایل رخ داده است. اما اکنون برای بهبود شرایط زندگی باید با رفتار درست و گفتگوی مداوم با او خودتان را به او اثبات کنید. خیلی صریح اما با احترام و محبت صحبت کنید و به او بگوئید که هر طور که هستید او شما را اینگونه انتخاب کرده است و نباید انتظار داشته باشد که شخصیت شما کلا تغییر نماید. به او بگوئید زندگی یک جریان دو طرفه است که باید هر کسی به سهم خودش در آن انتظارات طرف مقابل را براورده کند. از او بخواهید که خواشته های بزرگتان از یکدیگر را روی کاغذ نوشته و یک به یک آنها را عملی کنید. به او گوشزد کنید که نمی شود که یک نفر خواسته های دیگری را براورده کند و دیگری نه!  خیلی صریح باشید و بگوئید که .... از او انتظار دارید. اگر او از موضعش کوتاه نیامد سعی کنید رفتار خوبتان را ادامه دهید اما در مورد خواسته های او کمی بی تفاوت باشید تا بداند این مساله دوطرفه است. به او نشان دهید که میتوانید از پس هرکاری برایید. با مطالعه اطلاعاتتان را بالا ببرید تا بتوانید بیشتر تواناییهایتان را باو اثبات کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 985
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9830072
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...