0 امتیاز
1.1هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
وقتی شوهر من مادر و خواهرش را می بوسد حالم بد می شود و از همه آنها متنفر می شوم . به آقایان بگویید که این قدر قربان صدقه خواهر و مادر خود نروند . راهنمایی بفرمایید .

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اگر آقا چنین رفتاری را با یک خانم نامحرم داشته باشد و شما این حالت را داشته باشید این به همان ویژگی حس تملک زنان برمی گردد که کاملا طبیعی است . و زنان دوست دارند که شوهرشان متعلق به خودشان باشد . اما در اینجا آقا با مادر و خواهرشان دیده بوسی می کنند و حالت خانم فراتر از حس تملک است . اگر شما جلوی این حس را نگیرید خیلی خطرناک است . خیلی بعید است که آقایی مادر و خواهرش خودش را با قصد ریبه ببوسد . ممکن است که بندرت چنین اتفاقی بیفتد . اگر شما جلوی این حالت خود را نگیرید تبدیل به اختلال هذیانی می شود که یک اختلال روانپزشکی است و اختلال بدی است . بعضی از آن به سرطان یاد کرده اند ، دوسوم معتقد هستند که این بیماری درمان نمی شود و یک سوم معتقد هستند که ممکن است درمان بشوند و ممکن است که 30 درصد آنها به دارو جواب بدهند . در اختلال هذیانی ، شک و دو دلی به جان انسان می افتد و روح و جسم انسان را می خورد . واقعا قابل درمان نیست . ممکن است که خانم با محارم خودش دیده بوسی کند و آقا بگوید که تو قصد ریبه داشته ای . این آقا اختلال هذیانی دارد . حالا ممکن است که حس این خانم حس حسادت زنانه باشد . خانم باید جلوی این صفت رذیله را بگیرد . امیرالمومنین می فرماید : حسد جسم را از بین می برد . امام صادق (ع) می فرماید : حسد قبل از اینکه دیگری را از بین ببرد صاحب حسد را از بین می برد . روایت داریم : حسد ایمان انسان را می خورد همانگونه که آتش هیزم را می خورد . حضرت علی (ع) می فرماید : آفت دین حسد است . این خانم باید جلوی حسد را بگیرد زیرا در زندگی شان مشکل درست می کند. از سوال این طور برمی آید که مشکل این خانم حسادت است . شما الان از خانواده ی همسرتان نفرت دارید ، این نفرت بازخوردی دارد و رفتار شما با آنها عوض می شود . مصری ها می گویند : حسادت زن کلید طلاق اوست . حساسیت نشان ندهید و حسودی نکنید تا زندگی تان خراب نشود . آقایان هم باید توجه بکنند که ارتباط آنها با خانواده شان باید مدیریت شده باشد . احترام گذاشتن کار خوبی است . شما جلوی همسرتان به مادرتان و جلوی مادرتان به همسرتان احترام بگذارید . اما ارتباطات عاطفی حسابش فرق می کند و باید خیلی حساب شده باشد . دیده بوسی در موارد طبیعی خوب است مثلا اینکه مادر و خواهر از سفر زیارتی آمده باشند یا مدتی همدیگر را ندیده باشند . یا خانم او از سفری آمده است و شما جلوی مادر و خواهرتان همسرتان را می بوسید این اشکالی ندارد . خانمها به ارتباط عاطفی حساس هستند .هندی ها می گویند : هزار مرد به توافق رسند ولی دو زن به توافق نمی رسند . اینها بخاطر حساسیت ها است باید مواظب آن باشید . اگر خانم احساس کمبود محبت از طرف همسرش بکند در اینجا خودش را نشان می دهد . آقا باید مدیریت بحران را داشته باشد . اگر این خانم مورد توجه همسرش باشد ،آقا را تشویق می کند که به مادرو خواهرش توجه بیشتری داشته باشد . گاهی این حساسیت ها ریشه در خلاها دارد .
 خواهر شوهرم با پوشش نامناسبی جلوی شوهرم حاضر می شود و این باعث می شود که اعصاب من خرد بشود . وقتی به شوهرم می گویم که به خواهرت بگو رعایت کند ، به من می گوید که تو بیمار هستی . آیا من بیمار هستم ؟ پاسخ – اگر شما انتظار دارید که پوشش خواهر شوهرتان در مقابل شوهرتان یک پوشش کامل باشد ، این انتظار درستی نیست . اگر چنین چیزی باشد ما نگران اختلال هذیانی شما هستیم . اما اگر واقعا پوشش ایشان نامناسب و غیرعادی است ، کار ایشان اشتباه است . اگر ظاهر خواهر تحریک کننده باشد فقهاء این را اجازه نمی دهد . اگر انسان با هر انگیزه ای به همسر خودش نگاه کند اشکالی ندارد . اگر آقا به خانمی به قصد لذت نگاه کند حرام است چه خانم محرم باشد، چه محرم نباشد . حتی اگر به قصد ریبه به دست ها و صورت محارم نگاه کند حرام است . شما هم نباید خیلی به این قضیه حساسیت نشان بدهید . حتی مادر باید جلوی بچه ها پوشش داشته باشند . حساسیت زیاد شما این برداشت را برای شوهر شما درست می کند که شما بیمار هستید .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 3500
بازدید کل: 9821937
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...