0 امتیاز
1.0هزار بازدید
در قرآن ، حدیث توسط
نمایش از نو توسط zrastegar
۷ ماهه ازدواج کردیم ، همسرم بهم خرجی ماهانه نمیده، بهش میگم من که بچه نیستم هر بار یه وسیله کوچیک میخوام بیام ازت خورد خورد پول بگیرم، میگه من اینجوری دوست دارم
میگم  من شخصیتم خرد میشه جلوی بقیه بهم دوهزار تومن بدی، میگه چه ربطی داره
وضعیت مالیمون خیلی هم بد نیست، ولی مشکلاتو بزرگ میکنه میگه تو این شرایط پررویی تو رو میرسونه که خرجی میخوای
چه‌کارش کنم؟؟؟؟
اعصابمو ریخته به هم..
غرورمو تیکه تیکه میکنه با این کارش که برم جلو همکاراش ازش پول بگیرم
احساس میکنم دوست داشتنم داره کم میشه با این رفتاراش

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
8- در این باره بهتر است با او خیلی صریح صحبت نمایید و بگوئید که می توان به دو شکل رفتار کرد. اول اینکه شما می توانید هر چیزی نیاز داشتید به او بگوئید تا خودش تهیه کند و نیازی به پول گرفتن از او نباشد. با این کار زحمت خودش بیشتر می شود و مجبور برای هر چیز  کوچکی خودش این کار را انجام دهد. اما راه دوم که منطقی تر به نظر می رسد این است که یک مکان مشخصی برای گذاشتن پول داشته باشد و شما هر چه نیاز داشتید از ان استفاده و نمایید و باو اطلاع دهید که چقدر برای چه چیزی هزینه نموده اید. در صورت قبول نکردن او باو گوشزد نمایید که این کار او چه اثر بدی روی احساس شما می گذارد که این دیگر با هیچ جیز و حتی پول هم جبران نمی شود. احساس و عشق را نمی توان با پول یا چیز دیگری جبران کرد. باو هشدار دهید که روش برخورد او در این مورد نادرست است و می توان ب روش دیگری مساله را حل نماید که غرور و شخصیت شما را حفظ نماید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1676
بازدید دیروز: 3043
بازدید کل: 9793599
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...