0 امتیاز
233 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام و تشکر از پاسخهای کاربردیتون. من نزدیک 1/5 سال هست که ازدواج کردم همسرم از همون هفته اول ازدواج بیکار شد و ما موندیم و ماهی 3 میلیون قسط بدون هیچ درآمدی و من اونموقع خیلی سختی کشیدم و ما 1 سال در اوج نداری بودیم و کسی کمکمون نکرد  ولی خوب با تلاش خودش و مدیریت داخلی من الان به ثبات رسیدیم وضعمون بهتر شده ایشون شرکت اجاره کرده و درآمدش خوبه و هر ماه وصولیهایی از مشتریهاش داره که گاهی یک ماه هیچ دریافتی نداره ولی ماه بعد حدود 5 میلیون به طور مثال دریافتی داره چون ایشون حسابداره و قراردادهاش رو در تیر و مرداد میبنده و میدونه چه ماهی دریافتی نداره و چه ماهی داره و من هم( چون قبلا در مسائل مالیش دخالت میکردم و ایشون همه بار رتق و فتق مالیش به دوش من افتاد و به مشکل خوردیم و ایشون مسئولیت نمیپذیرفت که من رفتم پیش مشاور و گفت بذار به عهده همسرت) خیلی در مسائل کاریش  دخالت نمیکنم فقط گاهی قسطهاشو یادآوری میکنم، ولی مناسفانه ایشون برنامه ریزی نداره و ماهی که دریافتیش زیاده هیچ پس اندازی برای ماهی که دریافتی نداره نمیکنه و ما گاهی محتاج 1000 تومن هستیم. من سال قبل واقعا باهاش همراهی کردم و ایشون چون به لحاظ مالی مشکل داشت نه به من پول تو جیبی میداد نه من ازش توقعی داشتم و واقعا هیچ خرجی نمیکردم و هیچ چیزی نمیخریدم ولی الان چون میدونم پول دستش میاد تحملم دیگه تموم میشه گاهی  از این بیپولیهاش و فقرهای طولانی که سراغمون میاد به دلیل بی تدبیری ایشون خسته میشم و ایشون هم با این بی پولیها خیلی معمولی و عادی برخورد میکنه و انگار براش عادت شده و تحمل کردنهای منم براش عادت شده ولی من خیلی در سختی هستم هم از جهت مادی هم روحم خسته شده یکبار هم بهش گفتم که دیگه الان مقصر خودتی که برنامه ریزی نکردی ولی بیخیال از حرفم رد شده و الان چطور بهش با جدیت بگم که یکم به فکر باشه و دیگه ما وضعی برامون پیش نیاد که محتاج 1000 تومن باشیم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیزسعی کنید با محبت و دوستانه از او خواهش نمایید هربار از درامدش مقادیری را برای خرجهای شما بشما بدهد. با کمی سیاست میتوانید او را قانع کنید که با این کار دیگر نیاز نیست هربار از او پول بخواهیدو..
پس تمام سعیتان را بکنید تا بخشی از درامد را بابت هزینه های شما و یا خانه و.. بشما اختصاص دهد. با اینکار شما میتوانید اولا با ذخیره این پول به خود او کمک نمایید واز طرفی در هنگام نیاز از ان استفاده کنید. شایدنیاز باشد برای قانع کردن او چندین بار با او گفتگو کنید تا بداند چقدر این مساله برای شما مهم است. سعی کنید محترمانه ولی صریح بیان کنید و محبت خود را از او دریغ نکنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 155
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9829242
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...