0 امتیاز
282 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
با سلام.
من خانومی بیستو شش ساله هستم و همسرم بیستو نه ساله.حدود چهارسال میشه که از ازدواجمون میگذره .همسرم و همچنین بنده به شدت عاشق بچه هستیم.مشکلی که ما رو مردد میکنه از اقدام به این تصمیمدبحث و درگیری های زیادی هست که بین ما اتفاق افتادهدما در طول این چهار سال به کررات باهم سر هر موضو بزرگ و کوچکی بخث میکردیم حتی کارمون به کتک کاری هم میکشید و پای توهین به خانواده ها هم میرسیدیم.خیلی روزای سختی رو گذروندیم .الان خدود سه چهار ماهی هست که از اخرین بخثمون که خیلیذشدید بود و همسرم کارهایی که نباید رو انجام داد میگذره.
الان هر مقدار که از زمان میگذره ما همدیگرو بیشتر و بیشتر میشناسیم و شناختمون بیشترذمیشع انگار بحث ها و تنش ها هم داره از بین میره و فقط به صحبت عادی و بیان دلخوری ها با زبون خوش باهم سپری میشه.
الان اقدام به فرزند اوری میتونه ریسک باشه؟
ما چندین باز تا پای طلاق هم رفتیم اما به خاطر عشق بهم و وساطت بزرگترها برگشتیم.الان و در حال حاضر میترسم از اینکه اقدام به بارداری بکنیم اما باز هم مسائل قبل تکرار بشه ک در این صورت مسئله خیلی خیلی بقرنج تر میشه.و به هیچ عنوان نمیخوام فرزندم هیچ اسیبی تو این بحث ها ببینه.
لطفا راهنماییم.کنید تو این وضعیت اقدام به بارداری کار درستی هست یا خیر؟؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۲-باید توجه داشته باشید که مشکلات و تنش ها شاید هموا ه وجود داشته باشد و شما نمیتوانید تمام مسایل را حل کنید فقط باید در طول زمان کم کم و با ارامش و کمک از مشاور این مشکل را کمی بهبود دهید. بنابراین نباید بارداری را باین مساله منوط کنید. اما باید روی خودتان و همسرتان بیشتر کار کنید تا امادگی فرزند را داشته باشید. مطالعه بیشتر و مراجعه به مشاور مجرب میتواند بشما کمک نماید. سعی کنید با همسرتان به یک توافق برسید و هردو نسبت به ان خود را ملزم نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 928
بازدید دیروز: 2248
بازدید کل: 9826095
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...