0 امتیاز
248 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام. خسته نباشید.یه سوال داشتم خدمتتون.

ما تقریبا 3 سال است که ازدواج کردیم. من و همسرم هردو مذهبی هستیم و خیلی همدیگر را دوست داریم و الحمدلله زندگی خوبی هم داریم. اما مشکلی که دارم اینه که من به دلیل شاغل بودن و داشتن فرزند شیرخوار و کارهای خونه بهم فشار میاد و خیلی زود از کوره در میرم. و به شوهرم پرخاش میکنم. تقریبا آدم زودجوشی هستم ولی بعدا به سرعت به دلیل این رفتارها پشیمون میشم. البته شوهرم خیلی صبور و آروم هست و معمولا تندی نمیکنه و با خنده میگذره. اما همین خند اون منو دوباره عصبانی میکنه. همیشه احساس میکنم خیلی بی خیاله و همش حرص میخورم. کلا از نظر شخصیتی من آدم برونگرا و پرسرعت و حواس جمعی هستم و اون درونگرا و کند و پرحوصله. من بعد این مدت هنوز نتونستم این تفاوت رو بپذیرم. راهنماییم کنید تا بتونم بر این حالات غلبه کنم و احترام  و اقتدار شوهرم رو حفظ کنم.

خیلی ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
باسلام
پیشنهادمیکنم حداقل در دوران ۲سال شیردهی اگر ضرورت ومشکل حاد اقتصادی ندارید کار نکنیداشتغال ومسئولیت امور داخل و بیرون از خانه ودوری از بچه وهمچنین استرسهای حواشی ان برای خودتان وکودک وهمسرتان اسیب  روانی ایجاد میکند
اگر هم بدلایلی این توصیه ی مهم را نادیده میگیرید توصیه میکنم قدر دان همسر صبور خوبی باشید که اجازه ی اینکار را بشما داده وباشما همکاری یکند اما فراموش نکنید که شرعا حقوقی برگردن شما دارد واولین حق همسرتان حفظ ارامش در منزل است، مراقب باشید خودخواهیتان غلبه نکندوتوقعات زیادی ازاو نداشته باشید،خواسته هایتان را شفاف ودقیق بیان کنید نه مبهم و کلی تا شکل غرغر نداشته باشد( مثلا بجای چقدر تو کند وخونسردی!بگویید : لطفا ساعت ...اینجاباش) درصورت امکان گاهی از دیگران کمک بگیرید وحتما مدیریت زمان وبرنامه ریزی داشته باشید تا دچار استرس وعقب ماندگی امور نشوید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1492
بازدید دیروز: 3043
بازدید کل: 9793415
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...