0 امتیاز
252 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام. بعد از چند سال زندگی به اصطلاح مشترک و دو بچه به این نتیجه رسیدم که از اول ازدواج من اشتباه بوده. الان حدود 9 سال که یک آب خوش از گلوی من پایین نرفته. از صبح تا شب بیرون و درون خونه کار می کنم بعدش هم شوهرم میاد و با بداخلاقی و حرف های درشت و بی ادبانه زدن به من و بچه ها عذابم میده. .دوست دارم اصلا خونه نیاد ولی از طرف دیگه نمی تونم تنهایی هم بچه ها رو اداره کنم هم به خونه برسم که نیاد به خاطریک چیز کوچیک مثل کثیف بودن ظرف ها و. .داد و هوار راه بندازه. .بهش مشکوکم چون قبلا یک رو زدر میان بعد از ظهر ها خونه بود ولی الان همش غروب میاد جمعه ها هم وقتی می بینه ما خوابیم ماشین را ور می داره و میره بعد هم میگه کارم زیاده و الکی میگه میرم نماز جمعه از طرف اداره اجباری شده. .گفتم خب ما رو هم ببر خندید و مسخره کرد و پیچوند. دیگه امروز واقعا عصبی شدم و پسرم را که داشت باهام لجبازي می کرد به شدت زدم و حوصله این یکی بچه را هم اصلا نداشتم. وقتی اومد خونه مفصل باهاش دعوا کردم و اونم مسخره کرد و هر چه از دهنش اومد نثار من و خونوادم کرد. واقعا خسته شدم. تو در و همسایه آبرو برام نمونده از دست این مرد. حوصله بچه ها رو ندارم. اصلا بهم احترام نميذاره یا نشده یه بار بهم ابراز علاقه کنه. حتی وقتی از در میاد و سلام میدم روش روبرمیگردونه و گاهی جواب میده گاهی نمیده. .خرجی هم که اصلا نمی ده چون ميدونه شاغلم و پول دارم. احساس می کنم زندگیم با اون به هدر رفته. تا کی باید فحش و ناسزا ی این مرد را تحمل کنم مگه من برده ام؟ ؟ با برده هم فکر نکنم همچنین رفتاری بشه. پدر و مادر من مثل دسته گل بزرگم کردن شاغلم کردن اونوقت دادن دست یک آدمی که از صبح تا شب هم منو اذیت کنه هم به اونها بی احترامی کنه؟مگه من چند سال می خوام عمر کنم و چرا باید بهترین سال های عمرم را با همچنین آدمی سر کنم. ؟ تا حالا فکر می کردم مقصر خانواده شوهر هستن ولی الان می فهمم همه بدبختی من زیر سر این آدمه. شاید یه چند سالی تا بچه هابزرگ بشن دندون رو جگر بزارم ولی تا کی آخه؟ اینم بگم چشم بسته سر لجبازي با خواستگار دیگه ام به این مرد آره گفتم در حالی که اصلا نمی شناختمش نه خودش را نه خانواده بی شخصیتش را ولی به نظرم چند سال تاوان بسه ديگه.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
پرسشگر عزیز

پاسخ پرسش شما نیاز به تبادل اطلاعات بیشتر دارد
در صورت تمایل بخ ارتباط با مشاور محترم در نرم افزار تلگرامبه آی دی زیز پاسخ سوالتون رو مجدد پیگیری فرمایید

Z_rastegar@

موفق باشید
توسط
دوست عزیز سلام.به نظر من هر چقدر که زندگی بهتون سخت گذشت شما حق ندارید به بچه هاتون ظلم کنید.چرا که اون ها با میل خودشون به این دنیا نیومدن.اگه حرفاییکه اینجا نوشتید عین حقیقت باشه و شما هیچ تقصیری نداشته باشید باز هم از دو طرف ضرر می کنید یکی همسرتون و دیگری بچه هاتون که با بی مهری بزرگ می کنید و در آینده انتظار دارید که اونها پاسخگوی محبت هایی باشن که هرگز ندیدن.من هم یک خانوم هستم و بارها پیش اومده که با همسرم بحث داشتیم اما همیشه از خدا کمک خواستم که عصبانیتم رو روی بچه هام تخلیه نکنم چرا که اونا هیچ گناهی ندارن و این رو بدونین که اونها الان کوچک هستن و قدرتی ندارن اما همین که به سن بلوغ برسن نتیجه رفتارهای امروزتون رو با اونها خواهید دید.پس لطفا مادر باشید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 475
بازدید دیروز: 3678
بازدید کل: 9813912
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...