0 امتیاز
217 بازدید
در فرزندآوری ، فرزندپروری توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دختر دوسال و١۴روزه ای دارم که جدیدا رفتارای بی سابقه ای از خودش نشون میده,,نزدیک به یک ماه هم میشه که از شیر گرفتمش,تو سفری که تو عید داشتیم مریض شد و ازین به بعد این رفتارا رو ازش میبینم,هر روز صبح پا میشه و کلی گریه میکنه و هرچی ازش میپرسم بی فایده است,میگه اب میارم,لالامیخواد میدم,میگه پاشو پا میشم,بهش محبت میکنم و نوازش,حرفای خوب فایده نداره,,تنبیه و تواتاق بردن بدتر میشه,,دیگه نایی برای گریه نداره میاد روپام و میخوابه,, به شدت بهانه گیر شده خونه ی کسی هم که میریم مدام میگه پاشو و نمیخواد بشینیم,,الان گاهی این مدل گریه های طولانی رو تو طول روز هم میکنه,,نمیدونم باید چه برخوردی داشته باشم,,لطفا راهنمایی کنید ,,سپاس فراوان

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوسالگی دوران هیجان انگیزی هم برای والدین و هم برای کودکان است. آنان هیجان انگیز و دوست داشتنی هستند و گاهی حتی می توان از مصاحبت با آن ها لذت برد.

اما مشکل این است که کودکان در این سن نیاز دارند دنیا را کشف کنند، بیاموزند، و استقلال بیشتری به دست بیاورند، امّا باز هم برای پیشگیری از هر گونه آسیب جسمی، ذهنی وعاطفی به مرافقبت والدین خود نیاز دارند. چگونه می توانیم هم از کودکمان در برابر خطر احتمالی نگهداری کنیم و هم او را برای کشف دنیا آزاد بگذاریم؟
کتاب کلیدهای رفتار با کودک دو ساله دارای سه بخش است. بخش اول چگونگی رشد و تغییرات را نشان می دهد، در بخش دوم به تفاوت های رفتاری کودکان دوساله می پردازد و سرانجام در بخش سوم رفتارها و بدرفتاری های خاص کودکان دوساله معرفی می شود وهمچنین پیشنهادهایی راهگشا برای حل مشکلات رفتاری کودکان ارائه می شود.
 پدیدآورندگان: مگ زوبیگ, سارا رئیسی طوسی و معصومه تهرانی
نویسنده: Zweiback, Meg مگ زوبیگ
برگردان: سارا رئیسی طوسی
ویراستار: معصومه تهرانی
ناشر: صابرین
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

11 نفر آنلاین
0 عضو و 11 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3490
بازدید دیروز: 1527
بازدید کل: 9806290
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...