0 امتیاز
265 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اگر اسلام اجازه نمی دهد که آقایان در ایام عادت به خانم هایشان نزدیک نشوند . پس تکلیف آقایان برای رفع نیازهایشان چه می شوند ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
افرادی که متشرع هستند قطعا به حرف اسلام و خدا گوش می دهند زیرا نمی خواهند کار حرام انجام بدهند . حالا ممکن است سوال این باشد که ما فرد متشرعی هستیم و می خواهیم گناه هم نکنیم پس تکلیف ما چیست ؟ اگر شما فرد متشرع و معتقدی هستید توصیه ما این است که در این ایام از همسرتان درخواستی نداشته باشید . یعنی خودتان را کنترل کنید . در یک ماه هم زن و هم مرد استراحت غریزی نیاز دارند . این کار خدا هم حکمت دارد . در این یک هفته که زن خیلی کلافه است آقایان نه تنها نباید درخواست غریزی داشته باشند بلکه باید توجه بیشتری به خانم بکنند . خانمی گفته بودند که در این ایام شوهر من با من قهر است و حتی بسترش را از من جدا می کند . شما باید در این ایام با توجه به وضعیت روحی خانم ها بیشتر به آنها برسید ، نسبت به آنها مهربانی و عطوفت داشته باشید ، ارتباطات عاطفی برقرار بکنید ، به آنها امید بدهید ، به آنها در کارهای خانه کمک کنید ، از آنها توقع زیادی نداشته باشید و به آنها کمک کنید . ممکن است که مردی بگوید من توان این را ندارم که از نیازهای غریزی ام بگذرم ومی خواهم ارتباط برقرار بکنم ، اگر آقایی می خواهد این کار را انجام بدهد حتما باید این عمل به شکل دوران عقد باشد . در این ایام نظافت وجود ندارد و آلودگی وجود دارد ، بنابراین یک حالت اشمئزاز به دو طرف و به ویژه آقا دست می دهد و ممکن است که خانم از چشم آقا بیفتد و بعدا سردی هم در مرد ایجاد بکند. پس اگر شما مقید و تشرع هستید باید مراعات کنید . یک وقت ممکن است که اگر نیاز مرد با همسرش برآروده نشود مرد به خطا برود و به انحراف اخلاقی کشیده بشود ، اگر این چنین باشد ارتباط باید به شکل دوران عقد باشد . ملاک دین حلال و حرام الهی است . یعنی اگر شما دچار حرام نشوید محدودیتی در ارتباط با همسرتان وجود ندارد .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1110
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9830197
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...