0 امتیاز
314 بازدید
در فرزندآوری ، فرزندپروری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط zrastegar
سلام
سئوالی داشتم خواستم کمکم کنید لطفا
من یک کودک یک ساله و سه ماهه دارم و حالا  فرزند دومم رو چهار ماهه باردارم از این بابت هم خیلی نگرانم و هم  استرس دارم
نمیدونم با داشتن بچه اولم که خیلی هنوز کوچک است آیا میتونم از پس بچه دوم بر بیام یا نه!؟
اما اطرافیان به من میگن از این که بچه هات پشت هم دارن به دنیا میان خوشحال باش این طوری بهتره ولی من متوجه مزیتش نمیشم
لطفا شما کمکم کنید و با راهنمایی تون به من بگید چطور به نحو احسنت بتونم از پسش بر بیام؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
در این حالت یک واژه که مدیریت کردنش هم کار بسیار سختی است محو می‌شود؛ حسادت. روان‌شناسان و محققان معتقدند اگر در این فاصله سنی بچه‌دار شوید به این دلیل که بچه اول هنوز به طور کامل قدرت تشخیص و هم این حالت‌ها را ندارد و در واقع حس‌هایی مثل رقابت، حسادت و… در او کامل نشده است. الان بهترین وقت است یعنی یک تیر، دونشان کرده‌اید.
حالا مشکل‌های این فاصله کم ‌سنی؛ خوابیدنتان کمی دچار مشکل می‌شود چرا که زمان خوابیدن ۲ کودکتان ممکن است شبیه هم نباشد. به علاوه شما دو کودک دارید که هر دو هنوز پوشک می‌شوند و توانایی انجام دادن کارهایشان را به صورت شخصی ندارند. وقتی به این سختی‌ها فکر می‌کنید به چند سال آینده هم بیندیشید که این دو به راحتی با هم بازی می‌کنند و زمان استراحت کردنتان فرا می‌رسد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 3500
بازدید کل: 9821862
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...