0 امتیاز
380 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
ویرایش شده توسط zrastegar
سلام من و همسرم سه ساله که ازدواج کردیم همسر من از لحاظ جنسی مریضه یعنی این که دویت داره به عنوان ایدی دختر با پسرا صحبت کنه و حرفای جنسی میزنه با هاشون وقتی که من فهمیدم این طوریه میخواستم ازش جدا بشه اما بهم قول داد که دیگه همچین کاری نمیکنه منم باور کردم چند وقت هست که به فکر بچه افتادیم اما من شک دارم که بچه بیارم یا نه چون دوباره رفته سراغ چت کردن با پسرا نمی دونم چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید من الان ۳۱ سالمه

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این مورد یک رفتار ناهنجار جنسی است .
چه چیزی باعث ایجاد ناهنجاری جنسی می شود؟
دلیل قطعی این ناهنجاری ها مشخص نیست. برخی متخصصان معتقدند این ناهنجاری ها به دلیل ضربه های روحی و روانی مانند سوء استفاده جنسی است که در کودکی به فرد وارد شده است. بروز می کنند برخی دیگر می گویند اگر موقعیت ها به طور مکرر از نظر ذهنی با فعالیت های خوشایند جنسی تکرار شوند، می توانند از نظر جنسی تحریک کننده باشند. در اغلب موارد فرد مبتلا به ناهنجاری جنسی در برقراری ارتباطات شخصی و جنسی با دیگران دچار مشکل است.
بسیاری از ناهنجاری های جنسی در دوران نوجوانی آغاز می شوند و به دوران میانسالی میرسند. شدت و وقوع تخیلات مربوط به ناهنجاری های جنسی در افراد مختلف فرق می کند اما معمولا" همراه با بالا رفتن سن کاهش می یابد.

چگونه می توان ناهنجاری جنسی را درمان کرد؟
در اغلب موارد ناهنجاری های جنسی با مشاوره و مداوا بر طرف می شوند و می توان به فرد کمک کرد رفتارش را متعادل کند. دارودرمانی هم ممکن است به کاهش رفتارها و تصمیمات آنی مربوط به ناهنجاری جنسی کمک کند و تعداد تخیلات و رفتارهای منحرف جنسی را کاهش دهد. در برخی موارد، برای فردی که رفتارهای غیرمعمولی و خطرناک جنسی را به کرات انجام می دهد هورمون تجویز می شود. بسیاری از این داروها با کاهش میل جنسی فرد عمل می کنند.

درمان انحرافات جنسی تا حد موفق است؟
برای گرفتن بیشترین تاثیر، درمان ناهنجاری های جنسی باید در دراز مدت اعمال شود. بی میلی به درمان می تواند مانعی بر سر راه موفقیت آن باشد. در مورد افرادی که دچار نوعی از ناهنجاری های جنسی هستند که ذاتا" قانون شکنی محسوب می شود باید قبل از این که به دیگران آسیب برساند یا برای خود مشکلات قانونی به وجود بیاورند حتما" درخواست کمک تخصصی کرد. قبل از اقدام به بارداری با همسرتون به یک درمانگر جنسی مراجعه کنید .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 989
بازدید دیروز: 2248
بازدید کل: 9826156
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...