0 امتیاز
468 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط zrastegar
سلام
من
دوران عادت ماهیانه ام حدود هفت روز هست اما تا روز دهم لکه بینی خیلی کمی دارم که می گویند همان پریودی حساب میشود.
اما چون این دوران(ده روزه)خیلی طولانی میشود همسرم بی طاقت شده و به اصرار روزهای آخر مث روز هشتم یانهم یا دهم که فقط لکه بینی کم دارم, درخواست نزدیکی میکند,
آیا این حرام است؟
لطفا راهنمایی کنید.ممنون.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این سوال برای همه زن و شوهر ها ایجاد می شود که در زمان عادت ماهانه ی زن ، تکلیف نزدیکی و امیال مردها چه می شود ؟ و آیا می شود در این ایام رابطه برقرار کرد؟ و اینکه می شود از راه های دیگری این میل را کنترل کرد؟ و هم چنین  آیا مردیکه از نظرغرایز جنسی نسبت به همسر خودبسیاربیشتر تمایلات جنسی از خود نشان میدهدباید حتما صبر کند و غریزه خود راسرکوب کند؟

 زن و مردی که به وسیله عقد ازدواج شرعی و صحیح زن و شوهر شده اند, هرگونه لذت بردن جنسی و رابطه آنان با یکدیگر شرعا صحیح و حلال است . فقط در زمانی که زن در حال عادت زنانگی یا در حال نفاس به سر می برد, نزدیکی شوهر با او حرام است و اگر شوهر در این زمان با زن نزدیکی کند, گناه کرده و باید کفاره بدهد.  نزدیکى با همسر از پشت نیز از نظر بسیارى از فقها مکروه است. البته در حالت عادت زنانگى کراهت آن شدیدتر است. احتیاط این است که اگر زن راضى نباشد این کار ترک شود. ناگفته نماند مقاربت از این طریق موجب بیمارى‏هاى مختلف جسمى و روحى براى زن و مرد مى‏شود. لذا توصیه می شود در ایام عادت، از سایر قسمت های بدن لذت ببرید و خود را ارضا کنید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1737
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9795345
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...