0 امتیاز
501 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
ویرایش شده توسط zrastegar
سلام همسرم فیلم مستهجن میبیند و دوست دارد موقع سکس آن فیلم ها را برای من تعریف کند و حتی گاهی من یا خودش را به جای شخصیت آن فیلم ها میگذارد و تعریف میکند این کار او را خیلی تحریک میکند اما من بشدت از این کار متنفرم و از هر راهی که فکر میکردم وارد شدم تا بگویم من بدم میاید چه غیر مستقیم مثلا ناراحت میشدم کم میل میشدم چه مستقیم میگفتم نگو حتی بعد سکس یکبار جدی با ذکر دلایل منطقی به او گفتم اینکار اشتباه است و من واقعا ناراحت میشوم او میپذیرد ولی باز هنگام سکس از این حرفها میزند با این که میداند من الان بدم میاید ولی برای تحریک شدن اینکار را میکند چه کنم ؟ چه واکنشی در این مواقع باید انجام دهم ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
تماشای فیلم های پورنو نوعی رفتار مکانیکی را جا می اندازد که بازنمای رفتار جنسی کلیشه ای برای کسب لذت آنی را کمک می کند که این نوع رابطه خالی از هر گونه احساس و تلاش برای جذب طرف مقابل است و گلچینی از نوع تخیلات برای ارگاسم است که طولانی مدت آن منجر به رفتارهای اعتیادجنسی می شود و تفسیرش این است که افراد با دیدن تصاویر و فیلم های مستهجن، معتاد می شوند، . در واقع رابطه جنسی به حد غالب های کلیشه ای از پیش ساخته تنزل می یابد. به عبارتی چنین اعتیادی باعث می شود فرد از واقعیت فاصله بگیرد و در خیال پردازی های مخرب خودش را غرق کند. این اعتیاد دو پیامد منفی را به دنبال دارد:

1. تنزل رابطه عاشقانه زن و مرد به یک رابطه سکس محور، به عبارتی که باید مبتنی بر تعهد و علاقه باشد، اما مبتنی بر سکس است.

2. تحقیر زن و معرفی زن به ابزاری در چارچوب کسب لذت.

در واقع وقتی رابطه زناشویی؛ به جای تعهد و علاقه، سکس محور می شود و هیجانات مثبت زندگی از بین می رود و وجود نداشته باشد، افراد از این زندگی سکس محور خسته و دچارتنش می شوند. احساس می کنند فقط ابزاری برای سکس هستند.

اعتیاد جنسی مانند خیلی از رفتارهای دیگرف قابل درمان است؛ اما طولانی مدت. دلیل طولانی مدت آن هم این است که روانکاوها و درمانگرهای ما آموزش ندیده اند. فرض کنید فرد به سکس تراپی نیاز دارد، کجا برود. به کدام روان شناس و روانپزشک مراجعه کند؟ اکثر روان شناسان و روانکاوان برحسب آزمون و خطا عمل می کنند. در هر صورت درمان پذیر است به شرط آن که خود فرد وارد عمل شود و مشروط بر آنکه درمانگر ها آموزش ببینند. در هر صورت نمی توان منکر این قضیه شد که در جامعه ما محدویت هایی در درمان از جمله همان سکس تراپی وجود دارد.

دوست عزیز در گام اول با درایت وصبر اعتیاد ایشون به پورنودرمان کنید بعد در گام بعدی این اختلال درمان میشود .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2522
بازدید دیروز: 1472
بازدید کل: 9800946
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...