0 امتیاز
332 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام و خسته نباشید
من و همسرم مدت چهار سال است که با هم زندگی میکنیم و یک فرزند داریم طی یکسال اخیر به دلیل بحثها و مشاجراتی که داشتیم احترام مابین ما از بین رفته و نسبت به  هم سرد و بی رغبت شده ایم مثل کسانی که قصد جدایی را دارند ولی من میخواهم از نو شروع کنم زندگی ام را حفظ کنم اما نمیدانم چطور و از کجا؟ گاهی فکر میکنم همه چیز تمام شده..لطفا بگید برای جذب دوباره همسرم چه کار کنم و برگشتن حرمت ها ..

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
مهمترین نکته در جذب همسر اخلاق خوب می باشد ،شما برای جذب کردن همسرت باید روی اخلاقت کار کنی و تمام اون مسایلی را ک باعث رنج و ازار همسرت میشه رو باید کمرنگ کنی و ازبین ببری و همه اینها یک شبه حاصل نمیشه و نیاز به زمان داره،اگر همیشه ب این مسیله فک کنی و دایم برای خودت یاداوری کنی ک من ب وسیله فلان رفتارم مثلا پرخاشگری و جدل باعث میشوم ک روز بروز بیشتر سبب دوری ازهمسرم بشم و یک قدم بیشتر از دستش بدم،این خود یک تلنگر ست برای صبوری وشکیبا بودن،همیشه ب عواقب رفتارهای بدت فک کن یکی از راه حل ها بحث مشارطه ،مراقبه و محاسبه س،واین نیاز ب تمرین داره یعنی برای خودت شرط کنی ک دیگه فلان کار رو نمیکنم و داءما مراقب رفتارت باشی و در نهایت پایان هرروز خودت رو بسنجی و رفتارهای بدت رو حساب کنی و حتی برای خودتون مجازات تعیین کنی. البته در ابتدا شاید سرعت اثربخشی رفتار شما کند باشد که با تحمل و صبوری نتیجه بهتری خواهید گرفت. در این میان از توکل و توسل هم میتوانید کمک بگیرید. ودر ضمن باید اگاهیهای خود را نسبت به تفاوتهای زن ومرد افزایش بدین از طریق مطالعه ووبا استفاده واموزش از مهارتهای همسرداری روز به روز در جذب همسرتون موفق تر بشوید از مهارت ارتباط موثر وکنترل خشم شروع کنید . موفق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3502
بازدید دیروز: 3272
بازدید کل: 9813261
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...